onsdag, maj 21, 2008

Lycklig!


Jag och Alva var till Köpcentrat i stan idag tillsammans med "bästisarna" Johanna och Emilia. Det var supermysigt att gå och kika på kläder och strosa runt bara vi tjejer. Lunchen intogs på gyllene måsen (Mc D) i samråd med döttrarna. Riktigt mysigt att umgås med nära och kära och skvallra lite, tjejer emellan ;-)


På eftermiddagen kom så det efterlängatde telefonsamtalet - Mats från Skolfoto mitt ringde!! Han undrade om jag var sugen på att byta jobb till hösten... Hmm - ABSOLUT! Som jag har längtat, det är ju fotografering jag vill hålla på med så detta blir perfekt. Börjar den 11 augusti och har jobb till den 30 november iaf. Har fått tjänstledigt den perioden. Det ska bli verkligen bli jätteroligt, bra med lite mer erfarenhet och en grund att luta sig tillbaka mot senare i livet. Just nu är jag nog lyckligaste tjejen i stan ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej lyckliga Lovely vännen!
    Tack för en supermysig "tjejdag" idag! Åh STORT grattis till fotografjobbet, är så glad för din skull!! Vet ju att det är foto du allra helst vill pyssla med.
    Jag visste väl att du skulle vara outstanding av de sökande;-)
    Nu blir det soffan och "House" efter en härlig dag med shopping, fotografering, familjekväll på dagis och kvällsprommis.
    Ses snart igen, kramar i massor!
    Luv U!
    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Jättestort grattis. Jobbet kommer passa dig perfekt :-)
    Jag och familjen håller alla våra tummar att det inte bara blir tillfälligt utan tillsvidare.
    /Carin

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund