tisdag, maj 13, 2008

Mer trädgårdspyssel...

Idag har jag varit "prao" på en skolfotografering :-) Riktigt kul och lärorikt. Jag skulle verkligen vilja hålla på med foto "på riktigt" *drömmer* Skulle få besked i helgen om jag får fortsätta. Håll alla tummar ni har för mig nu snälla :-)

På em så höll jag på i trädgården igen. Gjorde om lite vid farstukvisten. Hade en typ "idegran" till höger om trappen som jag och pappa tog bort samt en buske vid plattorna. Sedan lade jag dit 3 plattor istället för busken och det blev mycket bättre än tidigare... Fyllde sedan på med grus framåt också, men avslutet saknas ju fortfarande.


Hittade vinställ i betong i Bäsna som jag köpte. Planterade blommor i dem istället. Tyckte de passade bra in tillsammans med gruset. Har även planterat i en svart trähink som står på gruset på framsidan. På parkeringen har jag två bildäck med blommor i. Allt för att följa biltemat på parkeringen :-) Grannarna tror väl jag blivit galen *ler*


Ska passa på att mysa lite i soffan med T nu innan jag somnar av utmattning. Kom ihåg att hålla tummarna för mig i helgen ;-)


Kram!

1 kommentar:

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund