tisdag, maj 06, 2008

Ännu en dag i trädgården


Ja, det blev ännu en dag i trädgården. På fm ringde jag och kollade pris på grus. Det är inte helt lätt... Jag ville ha grått grus men hade ingen aning om vad sorten hette. Försök själv att förklara hur det gruset du vill ha ser ut :-D Det blev rätt iaf... Hade sån tur att när jag pratade med killen på Lunds schakt så fick han en bil ledig som kunde köra upp till mig direkt, så det tog jag :-) Så en timme senare hade jag 8,8 ton grus på min uppfart!!!


Har skottat och krattat grus hela dagen, jobbigt men oj vad snyggt det blir. Min dag blev inte intressantare än så här, men det kan ju inte vara roligt jämt ;-) Så här blev det iaf. Det ska ju på nån kantavslutning men har inte riktigt bestämt vad. Hade precis vattnat träden så därför är det mörka ringar under träden.
Ha det så gott!

1 kommentar:

  1. hejsan,
    nu har jag hittat hit :-) Det blev jättefint. Nu måste vi bara komma förbi och hälsa på ngn gång. Får ta det om ngn vecka.
    /c

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund