lördag, maj 31, 2008

Ännu en härlig dag...

Började dagen med en promenad på ca 6 km. Tog med mig pappas hund Nero, det är alltid trevligt med lite sällskap. Efter frukosten åkte jag och min kära granne Linda till Tallbacken på loppis. Det var en hel gata, där många av gårdarna hade loppisar. Fyndade massor!!! Köpte lite saker till lekstugan, tänkte göra ett kök där ute också. Har målat lite idag, men måste måla en gång till imorgon. Köpte en leksaksspis och en hel kasse med köksgrejer för 80:-. En byrå för 10:- och en skitsnygg brödrost för 40:-.Har sytt gardiner till lekstugan idag också... Bilder på lekstugan kanske kommer imorgon för den som är nyfiken.

Toni har fixat med belysning på fasaden, håller på att fundera ut en lösning för "spotarna" på farstukvisten också. Tror det kommer att bli riktigt bra när det blir klart.

Grabbarna var till sin mormor en stund idag. De hade varit jätteduktiga och hjälpt henne med trädgården. Sötisarna hade krattat och vattnat och plockat blommor. Jag fick en jättefin bukett när de kom hem. Men den kostade 20:-!!! :-D De blivande små ekonomerna :-D
Nu ska jag mysa lite med Toni och käka några chips!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund