tisdag, juni 24, 2008

Vardagsrumsstyling



Var till stan även idag. Åkte runt på stans alla loppisar :-) Inget soffbord än så länge. Hittade lite annat smått och gott. Bl. a en bricka som jag ställde blockljus på.




Hämtade Alva hos mormor på vägen hem och åkte sedan upp till Tulavippan, loppisen i Gagnef. Hittade en ursnygg fåtölj i mitt tycke. Den fick bara lov att hänga med hem... ♥ Men det medförde ju att jag fick lov att möblera om här hemma. Röjde även ur massa gammalt skit som jag tröttnat på i ett par timmar. Imorgon MÅSTE jag ha gårdsloppis om jag ska kunna gå in datarummet mer i år.





Fåtöljen behövde ju sällskap på sin plats i vardagsrummet, så jag ringde mamma... Såg tidigare idag att hon hade ett skåp i teak ståendes i ett av uthusen, och det står nu hos mig :-) Snälla mamma körde t.o.m hit det. Jag tycker det blev riktigt bra, men söker vidare efter det perfekta sideboardet!





Har även fått upp tavlan med bilden jag beställde från landet "over there". Vet dock inte riktigt om jag ska ljusstakarna ståendes bredvid, det får tiden utvisa...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund