lördag, juli 26, 2008

En härlig fredag!

Har haft en härlig fredag. Softade mest hela dagen, njöt av värmen och solen. På eftermiddagen åkte vi in till stan, Alva skulle få sova hos farmor och farfar för första gången. Hon är så söt, lillstumpan... Packade sin egen väska och dockan Anton under armen. Jag och Toni var till systemet och inhandlade lite olika sorters viner till på söndag. Tänkte prova lite olika sorters vin och lite olika typer av snittar så vi vet vad vi ska ha till bröllopet.

På kvällen köpte vi med oss lite Thaimat och åkte hem till Rickard och Maria. Vi åt tillsammans och smakade lite vin, det blev dock nerröstat av Maria :-) Spelade lite kort men jag och Toni åkte på stryk så det visslade om det!! Men vi ska ha revansch, bara så att ni vet det!!! Vi hade en riktigt trevlig kväll, det är så skönt när det blir så där okomplicerat och enkelt. Jag uppskattar det verkligen. Tack Maria, om du läser detta!




Kram och godnatt!

1 kommentar:

  1. Klart jag läser din blogg,å vi tycker precis som ni att det var jätte trevligt att ni kom förbi å umgicks lite så där kravlöst!!!! Det får absolut lov att bli fler ggr!=) Ni måste ju få chansen att få revanch i kortspel som sagt;)
    Vi ses imorn oxå,ska bli supermysigt=) Jag hör av mig innan!
    Puss å Kram!!
    (förresten,så Alva har en docka som heter Anton,va gullit!)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund