onsdag, augusti 13, 2008

En hektisk dag!

Det börjar kännas att det närmar sig. Idag har telefonen gått varm trots att jag jobbat hela dagen. Kom på att jag glömt boka en toavagn, så fick leta land och rike runt innan jag hittade på en hos Leksands kommun. Om nån behöver en toavagn - hör av er! Jag vet precis vilka som hyr ut ;) Sedan ringde tårtbakaren och kollade läget, ville ha tårtboxarna. Efter henne var det blomsteransvariga, härliga Jenny som ringde och var förbannad. De hade fått FEL storlek på blommorna jag vill ha i brudbuketten :( Hon var jättearg, men det blir säkert bra ändå. Hon är duktig Jenny!



Efter jobbet bar det av till Atélje Barbros för att hämta Tonis väst och kravatt, sedan ner på Svea till solen. In på Kupolen och köpte strumpbyxor samtidigt som jag hämtade ett paket med kläder jag beställt till Alva. Träffade Mia, var sen till Cama och hämtade slipsarna som hon har sytt. De blev jättefina - kommer passa jättebra till grabbarnas utstyrsel. Ringde toastmastern på vägen hem och informerade om läget OCH nu sitter jag och hämtar andan i soffan. Toni skriker från grabbarnas rum att jag ska komma och lira guitar hero - så godnatt min kära vänner -

Over and out från fröken Sätterlund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund