torsdag, augusti 28, 2008

Jobbar och sliter :)

Mitt liv har de två senaste dagarna mest bestått av jobb. Har inte hunnit så mycket mer. Hann dock slinka in på Hemtex. De har verkligen fått in massa härliga höstnyheter. Mycket lila, grönt och en del orange. Köpte ett presentkort till Iréne som fyllt år och som passande nog var sugen på lite färgbyte i vardagsrummet. Hittade en snygg ljusstake som jag var bra sugen på - men hör och häpna - jag köpte INTE den ;) Men hinner väl än... Så här ser den ut iaf:

4 kommentarer:

  1. stod och kikade på den också när jag var där sist, riktigt läcker:-)
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  2. Jag har också kikat på den ljusstaken och håller med om att den är riktigt snygg. Presentkort på hemtex är en jättebra present, så hon kommer nog att bli riktigt nöjd.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. De är jättefina, får mig av nån anledning att tänka på lite olika vattentorn jag sett :-)

    SvaraRadera
  4. jennys hus: ja visst är den :)

    anna: Hon blev jätteglad :)

    jenny: Ja visst påminner de om vattentorn - helt sant! :)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund