onsdag, oktober 22, 2008

Det var en gång...

Det var en solig oktoberdag...

Har haft fullt upp idag. Har bla hunnit med en bröllops-fotografering idag. Bilder kanske dyker upp vid ett senare tillfälle :) Var in på second-hand butik på eftermiddagen. Jag åkte förbi först men något sa mig att vända och besöka affären istället. Sagt och gjort - det första jag ser när jag kliver in i butiken är en golv - BUMLING!!! I mässing dock, men det ska åtgärdas förstås. Det är inte den stora modellen utan den med arm. Men det gör mig ingenting :)



Det bästa var nog prislappen - 50:-!! Har letat på Tradera och Blocket och de ligger runt 300-700:- beroende på skick. Så det känns som ett fynd - tack fyndnerven för "hinten" ;)
Godnatt!

8 kommentarer:

  1. Hallå.Som jag sa tidigare idag, så tycker jag att lampan var snygg..
    Att flytta över korten du tog, gick alldeles utmärkt. Tack för hjälpen !!

    SvaraRadera
  2. Oj snacka om fynd!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. KUL att få göra riktiga fynd ibland! :-) Är det spraymålning på gång... ??? KRAMISAR!

    SvaraRadera
  4. Svar: Tack så mycket för din lyckoönskning till mitt nystartade företag. Det värmer!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Läcker lampa!! Du är bra på att fynda du ;-)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt Lampfynd!!!
    Sen måste jag säga att alla foton på barnen är fantastiska!!
    Man blir glad ända in i själen när man ser de små gluttarna=)
    Härligt!!

    SvaraRadera
  7. Hej första gången jag besöker dig, vilkan härlig blogg du har!
    Ska titta runt lite mer nu:-

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  8. Tack så otroligt mycket för bilderna! De är jättevackra! Är så glad att vi valde dig att ta bröllopsbilderna! :-)

    Kram

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund