fredag, oktober 24, 2008

En tripp till Ikea...

I morse fick jag ett infall eller kanske anfall ;D Jag, Ia och barnen drog till Ikea. Supertrevligt och välbehövligt. Passade på att köpa en ny klädförvaring åt grabbarna. Deras lilla malmbyrå är för liten. Det blev en Pax med vita dörrar istället. Köpte lite smått och gott till deras skrivbordshörna också men det får ni se imorgon kanske...

Passade även på att köpa lite mer lila... Det blev några värmeljusstakar och en skål. Imorgon skall jag jobba hela dagen men jag hoppas hinna göra iordning lite på barnens rum innan det är läggdags. Då kanske det kommer lite fler bilder från dagens shopping :) Det är lite svårt att få rätt lila nyans på bilderna...




Trevlig helg, kram fru Sätterlund

1 kommentar:

  1. Vad fina saker du köpt. Det är så snyggt med lila, är helt inne på det just nu :)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund