tisdag, november 11, 2008

Error error error

Jag blir så frustrerad!!! Våran stationära dator sjunger på sista refrängen och nu när jag höll på med slutfinishen på första gruppen bilder, så gav den upp -syntax error! *suck* Hade tre bilder kvar att göra när datorn dog. Jag hoppas det går att återuppliva den... Har inte Photoshop på laptopen...




Nu skulle jag kunna tänka mig en trissvinst så vi kan införskaffa en NY stationär dator ;) För tomten lär knappast komma med en :D
Godnatt kramar från frun ;)

4 kommentarer:

  1. Jag har precis "blåst ut och hottat upp" våran datorn. Den segade och hade sig men men det hjälpte med "omstart på disken". Det e surt när datorn krånglar. Hoppas du kan återuppliva den stationära....

    SvaraRadera
  2. Åh fy för dessa maskiner.. Det händer ju med jämna mellanrum men man blir lika förbannad varje gång. Vi har flera externa diskar där vi dubbelsparar alla bilder - in case of! Hoppas det går att lösa! Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Usch vad tråkit, hoppas den vaknar till liv igen!!! Du tar grymt fina bilder, ha det bra, kramar emmsan

    SvaraRadera
  4. Vad fina biler du tagit!!!! Du är jätteduktig!
    Tråkigt och jobbigt med datorn...

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund