söndag, november 23, 2008

och VINNAREN är...

Ja så var det då dags för dragningen i kakburkstävlingen. Det tog över en timme att göra iordning alla "lotter". Helt fantastiskt att så många ville vara med och tävla om de fina burkarna. Jätteroligt!!




Håll utkik, för det kommer med all säkerhet en ny tävling inom kort ;)

Vi lade alla lappar i en av mina kakburkar, det såg ut som att vi hade lekt dokumentförstörarmaskin :D, och blandade ordentligt - sedan fick min son dra en lapp och på den stod det......... En mölnbobos Liv!! Gratulerar så mycket till vinsten :)



Vill tacka alla ni som anmält er till tävlingen - jättekul!

Kram fru Sätterlund

6 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blev att jag vann, jag har mailat över mina adressuppgifter.

    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Grattis till Mölnbos Liv!!!!
    Jag som hade på känn att det var min tur att vinna..hahaha!!=)
    Det var en jättekul tävling, trots att jag inte blev vinnaren!

    Ha en mysig söndag!

    SvaraRadera
  3. attans!! Men grattis till du som vann!!hade du köpt dom i insjön??

    /Fina

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren :)

    kram!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund