fredag, november 28, 2008

Stjärnklart!

Har målat sideboardet en gång till idag men det blir inte riktigt bra... :( Nu är jag ännu mer övertygad om att dörrarna skall tapetseras. Har även tjuvstartat med adventsljusstakarna och stjärnorna idag. Det blir ju så mysigt med alla ljus i omgivningen. Visar här mitt fynd från förra året. Hittades i en secondhand-butik. Då jag, som ni kanske har förstått, är barnsligt förtjust i stjärnor så var det kärlek vid första ögonkastet när jag såg denna...

Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Den är väldigt fin, så jag förstår att du föll för den. Kul att inte alla har den heller... Helt i Fru Sätterlund-stil!

    Ha en mysig helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag har tapetserat en dörr på ett bokskåp eller vad det kallas. Det blev bra, men man hade kunnat göra det långt mer noggrant än jag gjorde... Men nu när jag flyttar och har flera rullar retrotapet ska den få en finare lucka! Men det går, det är säkert!

    Snygg ljusstake. Själv buntade jag ihop fyra blockljus med ett rutigt band. Jag ska ju flytta snart, och har redan blrjat packa, så det känns så onödigt att börja pynta...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin ljusstake! Extra kul om man är ensam om den oxå!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund