onsdag, december 10, 2008

Björn Borg/love

Jag är förälskad i en reklam. Det är inte ofta det händer, senast var sommaren 2007 och kombinationen Saab - Release me. Nu har det hänt igen, denna gången är det kombon Björn Borg - True colours. Den är ju så fin och versionen av True Colours är fantastisk. Rösten är grym! Lyssna och njut :)




Vill ni testa nåt kul så gå in HÄR och fyll i formuläret och lägg in en bild på dig själv så får du dig ett gott skratt. Jag skrattade så att tårarna rann...

8 kommentarer:

  1. Min favoritreklam med just nu :) Den e ju så fin!!

    SvaraRadera
  2. de var den bästa reklam jag sett på länge... favvorit =) Så fin..

    SvaraRadera
  3. Ja, den reklamen är verkligen underbar! Du har fått något av mig på min blogg! KRAMISAR!!!

    SvaraRadera
  4. Åh den reklamen har jag missat. Så bra den var och låten är helt underbar. Hörde den första gången här om dagen och fastnade direkt för rösten. Hittade hit första gången idag via Dahlarna. Lägger till dig på bloggkoll =) Ha det så bra! kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Såg reklamen för en liten stund sen, sååå härligt!!!

    SvaraRadera
  6. Dock kan jag inte hålla med dig.. Visste är den fin men ändå inte.. Men låten är bra. Och sen är ju smaken som baken =)
    Kram

    SvaraRadera
  7. hahaa testade den roliga grejen. jaa det var kul;)

    tusenideer.blogg.se marita

    SvaraRadera
  8. Hejsan! Visst har hon en härlig röst, och reklamen är oxå helt fantastisk. Det är Ane brun som gör den här versionen. Om du gillar den här tyckker jag absolut du ska leta på hennes version av den gamla dängan big in japan. Oxå helt underbar.

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund