torsdag, december 04, 2008

Bumlingen har flyttat in ♥

Idag, kära vänner, kom Olle med den vackra vita bumlingen :) Så nu ikväll har sambon fått koppla om lite el... Den passar så fint! Det är skönt med kontrasten gammalt - nytt. Det känns som att vi börjar knyta ihop det nu. Det känns rörigare på bilderna än i verkligheten, det beror nog på att det kläms ihop så mycket på en liten bild...






En röd bumling i köket och en vit i vardagsrummet - möts man av i hallen :D



Vill även visa några härliga vinterbilder. Så här ser det ut hos oss nu :)

11 kommentarer:

  1. skitsnyggt ju!! De är bara att gratulera till ett bra köp!!

    Härligt med snö va?

    Kram Fina

    SvaraRadera
  2. Huh så fint, verkligen kalas!! Nästan som en tidig julklapp va?:)

    SvaraRadera
  3. Clas Ohlson?? Ja varför inte, kan du fixa in mig där tror du? Har hört att dom tjänar bra där, både städarna och vanlig personal!!

    Nattinatt!

    Fina

    SvaraRadera
  4. Det blev precis så snyggt som jag trodde att det skulle bli! Grattis än en gång till fyndet!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Va fint det blev med nya lampan! Å va fint det ser ut med vintervädret, här är det bara grått å blött. Ingen snö alls... Å sjuk är man oxå, munternt värre ;-) Ha det gott! Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Vad läckert det blev! Och vad snabbt du fick lampan!!

    Härliga foton du har tagit! Du har sååå snyggt hemma hos dig!

    Jag har förresten lag till dig som en favorit i Bloggportalen. Har börjat använda den mer & mer. Kul att se bloggar från samma stad som en själv samt inom samma blogg-område. Så har ju inte Bloglovin' direkt...

    Ha det så bra! KRAMISAR!!!

    SvaraRadera
  7. Så snyggt det blev! Där passade den bra!

    SvaraRadera
  8. Kul med en vybild! Jag har undrat så om möbleringen i ert vardagsrum! Jag vet ju hur rummet ser ut, men inte förstått hur ert är möblerat!

    SvaraRadera
  9. Så himla fint ni har det hemma!
    Måste fråga, det där svarta trädet på väggen, har du gjort det själv eller? Min sambo är helt såld, han vill ha ett sånt ;)

    SvaraRadera
  10. Gud vad snyggt!!! Tycker allt det är lite fuskigt att du har 2 & jag har ingen;-)
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  11. Åh, där har vi bumling-lampan! Den står på min önskelista, men min sambo har sagt att jag får önska mig den lääänge. Han gillar inte den :(
    En får väl försöka vara lite listig och lura honom lite va?! :)

    Snyggt du har det hemma! *tummen upp*

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund