tisdag, december 02, 2008

En glad fru Sätterlund ♥

Måste bara berätta något riktigt roligt - beror förstås på vad man definierar som roligt ;) För två veckor sedan var jag med min chef och tittade på ett hus. Företaget letar nya lokaler och huset vi tittade på var helt underbart - så otroligt charmigt!

I köket hängde den!!! En vit BUMLING! Jag känner förälskelsen slå till snabbt - och jag frågar mäklaren om hon tror den är till salu...? Idag pratade jag med herren som säljer huset och BINGO! Jag har blivit lovad lampan, för 200:-. Jag skulle förmodligen kunna få den före jul :) Så nu är jag en glad, förväntansfull och nöjd fru ♥



Den kommer passa alldeles perfekt i vardagsrummet tillsammans med sideboardet och fåtöljen som alla andas historia :)
Bild: Till vänster designonline.se Höger: privat

9 kommentarer:

  1. Åh!!Roligt å till vilket pris!!Själv jagar jag vidare på tradera å blocket....

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken tur du har då!! Lampan kommer att passa perfekt i ert superfina vardagsrum. Bra att du vågade fråga ;-)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vad roligt - vilken tur du har som hittat en till fyndpris!

    SvaraRadera
  4. Oj vad roligt grattis till dig:) Kram M

    SvaraRadera
  5. Åh lyllos dej, vad kul=) Vill oxå ha ju...kommer bli kanonsnyggt!!! Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  6. Någon som är avis? ja, JAG!!! Vilken lycka och vilket pris sen, som fått ju:-) Grattis till fyndet!
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  7. Vad kul att du fick köpa den! Och vilket bra pris sen! Då förstår jag att du sover gott i natt & drömmer sött om lampan... ;-)
    KRAMISAR!!!

    SvaraRadera
  8. Jaha det blev så,va kul!! Grattis!!=) Tack för den korta och intensiva träffen här om dan;) Kul att ses lite äntligen! Kramis Ia

    SvaraRadera
  9. Grattis till kapet! Blir allt lite avis. Gillar ju den lampan. :)
    Kram kram
    /Malin Inspiration & design

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund