fredag, december 26, 2008

Julrapport

God afton gott folk :)

Har överlevt julen. Igår kväll slog jag följe med min kusin Olle, från storstan, till Bolanche. Sällskapet utökades med två partypinglor, Sanna och Tove och senare även med en Fredrik. Väl på Bolanche var det bara att konstatera att jag är på tok för gammal för det här. Jag kände igen 15 personer - på sin höjd!! Men tack vare trevligt sällskap blev kvällen ändå lyckad.


Idag är dock tröttheten enorm och det har varit soffa och säng som varit aktuellt. Hoppas ni har överlevt julen och haft en mysig helg tillsammans med nära och kära!
Bild:l från på bolanche.se

4 kommentarer:

  1. Halloj!

    Ingen speciell åsikt om någonting just nu, mer än att din blogg har fångat mitt intresse, och ville lämna en kommentar!
    God fortsättning!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas julen varit bra. Jag har en liten utmärkelse till dig på bloggen Kika gärna in.

    Kram Ulli

    SvaraRadera
  3. Hej Vännen!
    Kul att höra från dig :-) Verkar som du har haft en toppen jul med :-)
    Hade du varit nå snäll?
    Ska vi försöka ses någon dag?
    Massor med varma julkramar från oss

    SvaraRadera
  4. tjoho!! Vi har haft en urskön jul! Hade också planer på bolanche på juldan men hittade ingen barnvakt (kom på de 19.45) så det var lite för sent! Annars hade du kännt 16 personer :-) otur att jag inte var där då :-) Inte är det lika kul som förr va??

    Kram
    Fina

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund