fredag, januari 30, 2009

Myskväll hemma hos oss!

Idag blir det hemmagjord pizza och Let´s Dance. Lillebror sover hos mormor, de borde verkligen få lite mer egentid, grabbarna. De träffas ju jämt! Det är jättestor skillnad att ha en pojk hemma jämfört med två vilddjur ;) Tror det är nyttigt att dela dem lite oftare. Det märks att de mår bra av det.

Imorgon har jag fotograferingar på schemat. Det känns riktigt roligt :) Det är verkligen nåt jag skulle vilja hålla på med mycket mer. Jag har förresten två tider över imorgon om det är någon som vill ta några spontana härliga bilder :)

9 kommentarer:

  1. Jag känner verkligen igen det där. Vi brukar oxå försöka dela på våra busfrön ibland och det är så himla lyxigt att bara ha den ena hemma. Jag tror som du att dom behöver vara ifrån varandra ibland, och det blir väl säkert ännu mer intensivt för dina killar som är tvillingar.

    Fotografering imorgon låter lockande, typiskt att det var en dag då vi är fullbokade med kalas och andra grejer. Dessutom skulle dom verkligen behöva ett besök hos frissan innan en fotografering.

    kram och trevlig let´s dance kväll. Det blir det här oxå kan jag lova.

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det nyttigt för alla att dela på dem lite. Här blir det inte så ofta som det borde men man uppskattar verkligen de tillfällena. Dessutom gr det dem en chans att sakna varann med. För här hemma är syskonkärleken väldigt STOR just nu.
    Mys på nu....kram

    SvaraRadera
  3. Håller med! Dom behöver lite egentid med familjen=)
    Hat gott

    SvaraRadera
  4. Hade ju varit superkul med fotografering på busfröna. Tyvärr så är det för långt bort... Har knipit polaroidlänken hos dig. Tackar.

    SvaraRadera
  5. Pssst.....Du har en utmärkelse att hämta hos mig!!
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Ha en skön Lördagskväll, kramar emmsan

    SvaraRadera
  7. Ha en skön Lördagskväll, kramar emmsan

    SvaraRadera
  8. Ha en skön Lördagskväll, kramar emmsan

    SvaraRadera
  9. Vi fick magsjuka hemma hos oss i går kväll, så helgen kunde ha börjat bättre :-( Jag hoppas ni har en härlig helg och att fotograferingarna går bra! Kram på dig!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund