söndag, januari 18, 2009

Sköna söndag ;)

Tack alla ni för era positiva reaktioner på Alvas rum :)

Idag har vi haft besök av Åsa som ville ha lite inspiration till hemmet... Om man nu kan få inspiration i ett hus med fyra högljudda barn, där man knappt hör vad man tänker. Men det var i allafall trevligt. Gulliga Åsa hade dessutom med sig en underbar present som hon själv hade gjort Ett jättecharmigt kakfat i två våningar - tillverkat av en tallrik, en assiett och ett snapsglas :) Tack vännen!


Har gjort lite små ändringar här hemma. Flyttat på lite saker - så att det känns lite nytt och fräscht. Har bland annat satt upp trädtavlan igen - i hallen denna gång. Även en spegel kom upp i hallen. Har lite justeringar på gång i vardagsrummet också men det kommer senare :)


Hoppas ni alla har haft en trevlig helg ♥

Kram fru Sätterlund

6 kommentarer:

  1. Vilken fin gest och vilket fiiint kakfat du hade fått av Åsa,måste vara en uppfinningsrik och händig tjej det där!
    Fint blev det i hallen oxå,får dejtas nån dag vi oxå så jag får se ordentligt! Även jag har "ändrat"(bytt ut en möbel) lite hemma,ni e välkommna när vi e friska igen så får du se!=) Jag blev nöjd iaf!! Kraaamar!!

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt med presenter som har hjärta bakom?!!
    Kramen Erika

    SvaraRadera
  3. Jättfint i hallen. Härligt att kunna flytta om lite och plötsligt känns allt nytt och fräscht.
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Haha, spegeln hamnade ovanför skoskåpen? ;) Eller bönderna som jag föredrar att kalla dem! :)

    Visst fick jag inspiration! Jag har fixat i tvättstugan hela dagen, så nu jädrar finns det hyllor där! De där hyllorna på sidan av fönstret som ni också har hade jag inte tänkt på innan, men nu har jag det! Och en hylla som jag köpte som hatthylla till förra lägenheten hamnade högt upp och fungerar som lakans/handdukstorkare!

    Jag kommer gärna igen! Med barnen nästa gång förstås! Och du får minsann ta hela din gulliga familj under armen och komma hit och tipsa någon dag! Den däringa pysselhörnan vi pratade om blir jag inte klok på...

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vill bara tala om för dig
    - Jag gillar din blog skarpt.
    Ha det bra
    Kram Ulle

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund