tisdag, januari 27, 2009

Världen är liten!

Vill börja med att tacka för de fina utmärkelser jag har fått under vintern. Det är så roligt att få uppmuntrande ord på vägen. Jag har inte lagt upp de här på bloggen men vill tacka så mycket ♥ De betyder mycket!
Idag när jag kom hem från jobbet så låg en avi i lådan :) Ett paket till fru Sätterlund... En ursnygg jordglob har anlänt. Köpte den hos bluebox. Den är inte så stor men jag tycker att den gjorde sig rätt bra på sideboardet. Alva tyckte jättemycket om den och har suttit och snurrat på den och frågat om olika länder :) Söt-unge!

7 kommentarer:

  1. Hihi du gick o köpte den, jordgloben alltså:)
    Visst E den fiin! Passar i ert fina hem.

    /Marita tusenideer.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Åh var rolig när det anländer ett paket!!!
    Ur snyggt.
    kram

    SvaraRadera
  3. Den passade ju in jättebra där den står.Hur fint som helst blev det.
    Kram/Sara

    SvaraRadera
  4. Den är så snygg! Jag var tvungen att visa den för en kollega på jobbet i dag och hon blev också väldigt förtjust ;-) Lyckliga du som köpt en!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Åhh så fin jordglob. Förstår att din dotter inte kan låta bli den.
    Gillar din tavelvägg jättemycket också
    Ha en trevlig kväll imorgon är det fredag :)

    SvaraRadera
  6. Vad snyggt den passade in!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Läser gamla inlägg hos dig. Så mcyket snyggt du ordnat! Just nu har håller jag på och kollar folks förkärlek till dalahästar, (finns ju många designade nu) Har du nån Dalahäst av nått lsag i ditt hem?
    /Maria

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund