tisdag, februari 17, 2009

Giftigt...

Jag har fastnat för en gammal låt som jag helt har missat... Jag är en sån typ som aldrig köper skivor. Lyssnar bara på Mix Megapol eller Rix Fm när jag kör bil. I övrigt sjunger och låter barnen så mycket så om jag har musik på OCKSÅ då får jag ett nervöst sammanbrott...

Det är ett farligt ålderstecken - jag vet. Jag minns när jag själv var liten och ville lyssna på band i bilen men efter ett tag så fick pappa nog för det var jobbigt med ljud... Jag känner en viss likhet... ;) Då kunde jag inte förstå hur det kunde vara jobbigt...

Håll till godo - den här är Giftig! ;)

5 kommentarer:

  1. haha så är jag också! annars överröstar jag dom med min "härliga" sångröst så dom bara ber mig att sluta moahhahah *jag är en snäll mamma*

    Men självklart ska jag svänga förbi dig nästa gång. Och du bor i det röda huset bredvid det andra röda, 2 vägar bortanför den tredje va? Eller har jag tänkt fel? Eller så plockar jag upp dig först så åker vi till Tullavippan tillsammans och SEN åker vi förbi hem till dig och fikar?!!

    /Fina

    SvaraRadera
  2. :D Känner igen mig precis! Måste stänga av radion och musiken ibland för det blir jobbigt med ljud. Det är alltså åldern... ;)

    SvaraRadera
  3. Jag brukar faktiskt höja volymen på musiken och sjunger med utav bara h-e.. och då är det ingen som lämnas oberörd!
    Härlig blogg!! Tror bestämt att jag tom vet vem Du är, har iaf sett Dig nånstans.. Minnet sviker efter 30?!?
    Hej o hå

    SvaraRadera
  4. Svar: Tack så mycket! Jag svävar på små moln just nu. Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Hahaha...själv så skriker ja som en galning me den underbaraste rösten som finns,eller kanske inte.

    I sommar kommer ja va på varenda auktion i länet så vi kommer garanterat att ses.Då kan vi trissa priserna å bjuda över varann :-) Hojta gärna till om de finns nån innan.

    Kram på dej

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund