måndag, februari 02, 2009

Nyhet i köket ♥

Förra veckan så gjorde jag ännu ett fynd - i allafall om jag får uttrycka min mening. Frågar man min man blir svaret ett annat ;) Fick ett infall och sprang in på ett av stadens second-handställen. Där låg den - vacker, böjbar, och i metall.... OCH röd!! När jag sedan läste 25:- på prislappen, ja då var det klart ;) Jag blev med en röd läslampa :)

Då min deal här hemma lyder: Jag handlar - maken lagar och monterar, så sattes lampan idag upp! Inte helt utan gliringar dock... ;)

17 kommentarer:

  1. Sssssccchhhhnygg! Jag såg den själv för ett tag sen!
    Nu har du verkligen rödat upp köket! Finfint!

    SvaraRadera
  2. Den passade verkligen in i inredningen. Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    Jag tycker att det är rätt häftigt att oberoende vilken stil man har kan man alltid hitta något på loppis.

    Var på Tulivippan i helgen. Det var häftigt! Har aldrig varit där förr men återvänder gör jag garanterat.

    Osså hade dom ju ENORMT god pizza på pizzerian brevid==))

    Mången kramar Erika

    SvaraRadera
  4. Har inte hunnit testa den så mycket än, min 50D alltså :)
    Men den verkar väldigt lovande av det lilla jag hunnit plåta. Ser fram emot och testa den på mässan i veckan! :)
    kram

    SvaraRadera
  5. Exakt en sån där hade jag på mitt skrivbord under 80-talet :-)

    SvaraRadera
  6. Va fin den var, hälsa gubben det ;-) Det är jätteläcker färgmix i ert kök - du är jätteduktig att fixa å dona! Kram!

    SvaraRadera
  7. Ursnyggt! Älskar ditt kök! Blir så glad av att se dina bilder!! :)

    SvaraRadera
  8. Snyyygg! Gillar d röda i ditt kök. Nån gång ska jag mä ha röt i köket. :) Men jag trivs så bra med mitt orange. :) Kram Malin I&D

    SvaraRadera
  9. Så snyggt! Du har ett så himla fint kök. Gillar verkligen de röda inslagen och gardinerna är jätteläckra. Bra fynd med lampan. Det är bra att ha en händig man ;)

    SvaraRadera
  10. Du lyckas alltid hitta nåt var du än är :-)
    Den passade ju skitbra in i erat kök vid soffan.Skiiiiiiiitsnyggt
    Kram på dej

    SvaraRadera
  11. ah! Kanonsnyggt och vad billigt!!

    SvaraRadera
  12. Jag håller med, den är
    skitsnygg i ditt kök vännen:-)!!

    Puss och kram Johanna

    SvaraRadera
  13. Snacka om FYND! Det är bara att gratulera! Och wow vad snyggt du har det i köket!

    SvaraRadera
  14. Vilket kap, så snygg! Passar utmärkt hemma hos er.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Hihi - EXAKT en sådan hade jag som skrivbordslampa när jag var liten... Den är nog kastad nu... Det var ju synd - för den ser ju riktigt cool ut! Hoppas att du får en skön kväll! KRAMISAR!

    SvaraRadera
  16. Snygg lampa. En sån hade jag i grått kommer jag ihåg, I mitt barnrum..

    hhmmmm..undrar vad den tog vägen?

    Å du, vilka fantastiska bilder du tar. Jättefina verkligen!

    Kram

    SvaraRadera
  17. Snyggt med lite distinkta färgklickar. Piggar upp att se bilderna.

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund