fredag, februari 20, 2009

Pyssel med dekorplast

Har inspirerats av Malin med Inspiration & Design, hon är drottningen av dekorplastpyssel :) Har för första gången nu själv försökt mig på ett ord. I vår hall står en ful garderob som jag helst skulle vilja byta ut. Den har laminerad yta och på kortsidorna liksom lossnar det vita :( Har nu placerat ett välkommen på garderoben för att dra uppmärksamheten från eländet :) Så här blev det!

IMG_1174 IMG_1170

Malin har gjort en liten guide “how to do” här…

Trevlig helg!

Kram Therese

18 kommentarer:

  1. Det blev ju helt underbart!
    Funderar också på vad man kan hitta på...
    Trevlig helg!
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt!!!=) Skönt att fler än jag blivit smittade av Malin;) Ha en trevlig helg, kramar emmsan

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du testade!! Visst var det inte så svårt?! :) Bra att förvilla lite. Det skulle jag behöva lite här och där här hemma. :) Typ där vår dörrkarm inte är uppsatt än i hallen. :) Orkar inte tjata på karlskrället. ;) Ha en fin kväll!!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev!
    Ha en trevlig helg, kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset Therese!
    Finte det blev med welcome.
    Kram Erika

    SvaraRadera
  6. Vill bara klargöra att ordet welcome är en "träskylt" som jag köpt hos Perlan. Ordet välkommen är det som jag har gjort :) Ifall jag var otydlig :)
    kram fru S

    SvaraRadera
  7. Tack för dina fina ord.De ä nog snarare ja som ska va glad.Hon är en av dom underbaraste människor som finns.
    Snacka om att ja är lyckligt lottad me kompisar :-) Love my life
    Såg på FB att du oxå ska jobba helg,visst är de härligt (eller kanske inte)
    Du får iaf ha en underbar helg så hörs vi,eller kanske snarare skrivs vi.

    Kram på dej

    SvaraRadera
  8. Förresten,texten blev jättefin på garderoben.Ska förmodligen försöka mej på en egen (får se hur de går)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Fint piffat!! Smart när man vill dra ögonen från annat :-) Bara fantasin som sätter gränser som det så vist heter.. Kram å trevlig helg!

    SvaraRadera
  10. Hejsan, men det där vart ju riktigt fint ju. Snyggt typsnitt med, påminner om det jag har på sidan.. Gillar skrivstil

    Velcome skylten är det från Perlan??

    Hoppas att allt är bra annars, må så gott

    SvaraRadera
  11. mirrekex.se var det som skrev missade att skriva det

    SvaraRadera
  12. Ja visst blir man sugen att prova när man läser hennes blogg.
    Det där blev ju jättesnyggt!!!
    Ha en toppenbra helg.
    Kram kram

    SvaraRadera
  13. My god vad snyggt det blev.
    Gud, är det inte jättepilligt!
    Måste nog vara utrustad med en liten gnutta större tålamod än mig ;)

    Ha en bra dag i solen!

    Kram

    SvaraRadera
  14. Jättefint, vi har oxå samma fula garderob i vår hall. Måste nog sno din idé. :) Gillar även idén om skoskåpen längs väggen.
    Ha det

    SvaraRadera
  15. SNYGGT! Men vad pilligt att klippa ut den snirkliga bokstäverna! Jag har också blivit inspirerad av Malin. Har tänkt att göra något ord i köket. Men har inte hittat någon dekorplast än. Var köpte du din? Hoppas att du får en bra söndag - trots jobb! KRAMAR!

    SvaraRadera
  16. Idag har jag varit & köpt vit & svart dekorplast på Bauhaus! Hoppas att jag hinner fixa det jag tänkt i veckan... KRAM!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund