söndag, mars 29, 2009

Fru S skissar vidare…

Dagen har spenderats på vardagsrumsgolvet. Varför kanske du undrar då? Min man har monterat ihop en ny dator och väntar på en del till innan den ska ersätta den gamla i datorrummet. I den nya burken finns Photoshop CS4 och möjlighet till RAW-hantering. Vill jag använda den så får man  vackert sitta på golvet :D

Nu är Jeppe frisk men då har istället Emil & Alva lagt sig till med feber – SUCK! Börjar bli ordentligt trött på det här nu…

untitled 

Har suttit och skissat hela kvällen till Alvas rum och tror nu att jag bestämt mig för hur det ska se ut. Herr S har muttrat om nödvändigheten i det här projektet men kapitulerade och sa  att jag får som jag vill… F´låt älskling ;)

Alvas rum 2

En liten smygtitt är allt jag bjuder på  ikväll! ;)

7 kommentarer:

  1. Verkar som sjukdomarna aldrig tar slut. Många som får dem om och om igen.
    Hoppas ni piggnar till snart.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. De ser spännande ut :-)
    Hoppas verkligen att våren kommer snart så att de blir varmt och alla sjukdomar försvinner.De är inge kul när de bara går runt runt.
    Hoppas dom blir friska snart.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja fyy vad jobbigt det är när kidsen blir sjuka, men vad gör man? Här har vi hållt oss friska hela vintern, peppar peppar... Spännande o se resultatet sen, du verkar alltid ha nåt kul projekt på gång:-). KRAM

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    Spännande - Maja har oxå grönt och rosa på sitt rum. Jag gillar den kombinationen så det blir säkert jättefint! /Helena i Blge PS. Har nu gjort ett foto-kollage på väggen med bilderna du tog av Maja :-)

    SvaraRadera
  5. Hitta det mesta på Ikea igår, man kan ju inte få allt ;) Visst är det kul med outlet, man får ju så mycket mer för pengarna :)

    Ser lovande ut det lilla man ser. Nu vill jag se helheten :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja fy för vintern å all sjuka :-( Hoppas det blir kortvarigt! Spännande, nu blir jag jättenyfiken på resten men jag tror det kommer bli super, så duktig som du är på att ha snyggt hemma :-) Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Fru setterlund;
    Tack så mycket för din omtanke, det värmer mycket. KRAM


    Ska bli så spännande att följa Alvas rum. :) /Malin I&D

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund