söndag, mars 01, 2009

Inspiration barnrum

Är lite sugen på att beställa ett väggord, från Vimsa Dekor, till grabbarnas rum. Alternativt göra ett själv om jag hittar rätt grön på dekorplast :) Så här ser rummet ut.

8498-barnrum8501-barnrumOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tyget som jag vill ha som draperi.

8500-barnrum

b241762 b359330

På denna väggen ovanför tv, upp mot taket skulle jag vilja ha detta budskap. Döskallarna sitter inte där längre…. Vad tror ni? Skulle inte det vara lagom häftigt?

Väggordsbilderna från Vimsa Dekor

14 kommentarer:

  1. Ja bara älskar dina ideèr,kommer ju bli hur coolt som helst.

    Kram på dej vännen

    SvaraRadera
  2. Bra ord till killarna och den gröna färgen gör att de ändå blir lite coola.

    SvaraRadera
  3. Bra ord till killarna och den gröna färgen gör att de ändå blir lite coola.

    SvaraRadera
  4. Tror att det kommer att bli jätte bra. Vilket fint rum era killar har. Gillar tyget du letar efter.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja det kommer bli hur bra som helst!
    Det är väl skitcoolt att följa sina drömmar (bara det inte är mardrömmar)
    Bra idé i vanlig ordning ;)

    SvaraRadera
  6. Du har inte funderat på att bli inrednings arkitekt?!!??
    Du sprutar ju ut ideer Therese!
    Och snyggt blir det!!
    Kram Erika

    SvaraRadera
  7. Vilket bra budskap det är...
    Det kommer bli kanon!
    Kramen.

    SvaraRadera
  8. Så fint det blir.....Skit snyggt! Kul att ha hittat en ny blogg...Återkommer gärna. Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hej igen =)

    Skrev precis till en annan bloggare att jag hade munskydd på mig också. Ett sånt man har när man slipar och målar. Vet inte vad de heter men med det kunde jag andas bra.
    Provade utan första 10min men det kändes i halsen med en gång!

    Skit samma hur man ser ut när man får njuta av friheten på en häst rygg =)

    Efteråt ja.... Ögonen, astman och allergin gick bra men kroppen såg förjävlig ut!

    Hade exem på hela kroppen som såg ut som brännskador men det var borta dagen efter =)

    Var det värt det? JAAAAAAAAAAAA!

    Kommer definitivt att rida i sommar om någon tok lånar mig deras häst =)
    Så UUT och rid men se till att ha någon med dig som kan köra in dig fort om det blir någe.
    Mia och syrran som var med mig var på det klara med vad som kunde hända så dom var nog mer nervösa för det än att jag ville galoppera *fniss*.

    Jag kan lova att jag sov gott den kvällen men mycket vill ha mer...

    Jag känner så starkt för ridning så efter den här upplevelsen är längtan än starkare att få rida kontunerligt.

    Var och tittade på romme travet när de hade hästhoppning och jag kände stor sorg när jag åkte därifrån.
    Alla som står och gosar med hästen och rider in i friheten...
    Ja ja, får väl köpa mig en svindyr allergihäst *hi hi*

    Hoppas du känner dig klokare=)
    Kramen erika

    SvaraRadera
  10. fru setterlund; Tack!! Åh vad typsiskt att han är allergisk när du är så glad i grönt! Kan han inte ta allergiemedicin tro?! ;) Kram

    Jag tror ett sånt väggord blir kanon....har sett grön plast men bara mörkare nyans än de från Vimsa...typ mörk/ ärtgrön. Som jag har i v-rummet....

    /Malinm I&D

    SvaraRadera
  11. Det kommer att bli supersnyggt!
    nu en fråga: var hittar jag dekorplast?

    kram

    SvaraRadera
  12. Blir säkert supersnyggt! Båda varianterna på text var fina. Den nedersta är nog klurig att göra själv dock... Hoppas att du hittar rätt grön färg. Jag letade efter röd i helgen, men den som hette röd var orange! Ska till en färgaffär idag - får se om jag hittar rätt nyanser då. KRAMAR!!!

    SvaraRadera
  13. Vilket fint rum! Det var läcker med skrivborden under sängarna. Det kommer säkert blir superfint med väggordet som du tänkt ut. Kram Sandra

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund