torsdag, april 16, 2009

Me like - Dekorplast ♥

Idag har jag målat grenen i Alvas rum, vit. Grenen har varit i min ägo i över 10 år!! Det var dags för en ny outfit :)

IMG_3762

Jag har även satt upp den andra hyllan på Alvas rum. För prylar som man är lite mer rädd om… Kom på en idé, att sätta dekorplast på ändarna av lackhyllan för en personligare hylla. Flyttade även HOME-ordet från vardagsrummet till byrån. Ett annat ord kanske passar bättre men bara för att känna sig för :)

IMG_3772IMG_3778IMG_3781

Kram på er!   

13 kommentarer:

  1. Helt klart en roligare och snyggare lackhylla med dekorplast på sidan. Men då ska man ju som du också ha lite snyggt mönstrad och färgad plast att använda sig av. Grenen är fin.

    SvaraRadera
  2. men lilla pysselmaja vad du grejar! snyggt som vanligt :-)

    /Fina

    SvaraRadera
  3. Vilket fint rum lilltjejen fått. Du är sååå duktig på att pyssla och fixa,kan du inte ge mej lite av din ådra :-)

    Ha en jättefin fredag

    Kramar från mej

    SvaraRadera
  4. men therse, du vet väl att jag skojar väl aldrig!! jag är ju gravallvarlig juh :-)

    Jag ÄÄR faktiskt allvarlig, jag ska köpa ett växthus, är det töntigt? jag kanske ska köpa en husvagn istället.....

    SvaraRadera
  5. Gillar den där grenen supermycket, vilka idéer du har:-)) Här får man verkligen inspiration ska du veta! Tack för att du vill vara med och tävla hos mig! Kramis Sofia

    SvaraRadera
  6. De va verkligen jättestort, så nu är ja väldigt sugen på att öppna nå liknande för de som finns är definitivt inget att hurra för.Betala 90 kr för ingenting. Vi betalade samma summa i Umeå och där kostar de lika från ålder 1-17.
    Vi får se hur de slutar isf.Skadar inte att kolla upp :-)

    SvaraRadera
  7. ättesnyggt verkligen, gillar precis ALLT:) Hon måste stortrivas här inne!? Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  8. Kuliga idéer du bjuder på!
    Det är så väldans fint rummet - speciellt gillar jag "gräsmattan".
    Kramen.

    SvaraRadera
  9. Vilka ideér ! =) Superfint rum hon har.. Gillar det dära med lack hyllan.. kul grej..
    Ha det bra... // Johanna

    SvaraRadera
  10. Halloj Tjejen =)!
    Lika snyggt som vanligt =)!!!!!!

    Ha en trevlig helg!

    Kramar Erika

    SvaraRadera
  11. Du fantastiska inspirationskälla! Har lagt till dig i min favvolänklista ;)

    SvaraRadera
  12. Så fint det blev, och rummet är ju så mysfint!

    SvaraRadera
  13. Åh så fiint barnrum , fler som gillar prickar. Jag hitta i vintras ett tyg som jag nu fått upp i ena barnrummet, och när jag köpte det i vintras så blev jag sugen på att måla deras bruna fond vägg så som tyget. De tyget på minner lite om din fond vägg, just för att de är randigt med prickar på. Visar tyget i min blogg. Trevlig helg !

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund