tisdag, juni 30, 2009

Höstnyheter

Häromdagen beställdes lite höstnyheter från Ellos.se. Snygga hösttyget Park beställdes i två olika färger. Tycker om att ha tyger till hands, till tygtavlor och annat smått och gott. Det är enkelt att sy egna kuddfodral t.ex.

10-9724gs10-9725gs

Hittade även en lampa som föll mig i smaken, inte ett dugg lik en viss designklassiker… ;) Kaxig heter den iaf och det är väl ett passande namn… Den finns i fem olika färger och har en matchande textilsladd.

91-7942ls 

Denna blir nog snygg i vardagsrummet :)

Kram

13 kommentarer:

  1. jag satt oxå och kollade höstnyheter (känns lite tidigt men men) Jag föll direkt för tyget, det måste handlas in!
    mamma och pappa hade en stor tygtavla med liknade träd som jag NU gillar, men tyvärr har hamnat på tippen.
    ha en bra kväll
    kram malin

    SvaraRadera
  2. Höstnyheter HJÄLP det e högsommar och du snackar om hösten.

    SvaraRadera
  3. Snygg lampa och underbara tyger! Kommer bli jättefint! =)

    SvaraRadera
  4. oooh, jag brukar försöka hålla mig innan jag öppnar och kikar på höstsakerna. fast den där lampan var ju lite läcker faktiskt

    SvaraRadera
  5. Hej! Undrar vilken typsnitt du använt till ditt fin-fina hus-nummmer?
    /Ulrika

    SvaraRadera
  6. Fick Elloskatalogen idag...jodå, det finns allt lite som jag skulle kunna tänka mig ;)
    Kramen.

    SvaraRadera
  7. Kikar in för att önska dig en riktigt skön sommar... inte går du väl och tänker på hösten redan!?
    Ha det skönt i sommar! :)
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  8. Kan man någonsin få nog av tyger?? Va roligt, du får visa sen när du gjort något med dem :-) Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Fina tyger, ellos hade en hel del jag kan tänka mig att köpa. Men vill inte tnka på höst ännu, har ju inte börjat semesten ännu. Husnr blev läckert, funderar på att låna idén<<<<<<<<<<<<7 kram Maria

    SvaraRadera
  10. Den lampan var lite rolig!

    SvaraRadera
  11. Hej! Vilka fina saker du har beställt. Har med funderat på lampan. :) Det står mellan den och en Borugie. Men det är ju en viss prisskillnad. :D Först måste en ny teve inhandlas så att en lampa kan få plats på den stora klumphögtalaren. :)

    Hoppas du mår bra!? Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Tja!! Jag visste nog att det var Du! Alltså jag känner Dig inte eller så men har sett din blogg nån gång och cyklade förbi ditt hus (skulle till Magnus & Maria) och såg fjorton och Sätterlund. Japp, det visste jag nog att jag sett... Kul grej, med bokstäverna alltså!
    Hej svejs!
    //Anna

    SvaraRadera
  13. Kaxig är jättesnygg!! Kikade på den med! Verkligen fin skylt ni gjort-så pyssligt! Ska ni ut och njuta av solen idag?

    Kram Therese

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund