tisdag, juni 09, 2009

Mammor fyller nog bara var tredje år…

Nu är det sommarlov! Vi har ganska nyligen kommit hem från avlutningen :) Tänk att grabbarna Bus ska börja 3:an till hösten… Att barnen växer så fort, hur går det till?? Jag menar, jag är ju fortfarande inte mer än 25… ;) Det går inte ihop… inte ens matten man läste i skolan, har man nytta av :D

I år fick grabbarna helt själva välja sina avslutningskläder. So here they are…

THE PUNKBROTHERS :)

IMG_7633

Mammas coola killar – såå fina :)

Kram

12 kommentarer:

  1. Nä den där ekvationen får inte jag heller ihop:S Vilka coola (och söta blondaruffsiga) killar med snygga kläder. Kul att få välja själv vad man vill ha på sig till ett sånt här lite speciellt tillfälle som skolavslutning är :)

    SvaraRadera
  2. Vilka tuffa killar du har och vilken bra smak de har! Skönt att det finns fler mammor som stannat vid 25 ;-) Ha det bra! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. VIlka supercoola små killar. Ser ju hur tuffa ut som helst :)

    Åhhh tänk jag minns när man var liten och hade sommarlov. Åhhh när sommarlovsmorgon började så var man i sjunde himlen....det var tider det....sol och cykla med kompisarna och bada...nu är det bara jobb jobb jobb .)

    SvaraRadera
  4. Vilka snyggingar ;) Håller helt med om det där med ålder...satt och åt en glass på stan idag och kollade på alla (väldigt) unga tjejer i kort kort och höga klackar....och tänkte bara herregud...jag skulle inte se klok ut om jag ens ämnade till att ta på mig ngt sånt...jag måste nog ändå ha blivit gammal=)

    SvaraRadera
  5. Sååå fina Therese =o)

    Kan tänka mig att de vill välja själv ;)
    William har redan börjat så det är bara att blunda vissa dar,,,,,som idag!

    Han SKULLE bara ha brorsans byxor på sig!!

    Gissa vart dom slutade???

    Men men. Vad är en bal på slottet....**fniss**

    Ha det gottast!

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder på dina fina killar, så söta!:-) De är twins, hihi, har ju klurat på det, men nu kom svaret, *ler*. Här är det avslutning imorgon, ska bli så mysigt!! Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Det är något magiskt med skolavslutningar! Va fina de är dina killar - cool klädsmak med :-) Ja barn blir verkligen stora fort, själv har min lilla prinsessa förvandlats till ett litet minimonster... Tungt emellanåt kan man säga! Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Men det klarade dom ju galant, var ju jättesnygga i sina kläder ;-)

    Har skrivit tidigare att jag tyckte bröderna var väldigt lika...inte så konstigt när jag nu förstår att dom faktiskt är tvillingar :-)
    Hi hi, jisses så dumt det kan bli ibland!

    Vilket tidigt sommarlov!, mina barn slutar inte förräns på fredag!

    Jag fyller år om en vecka, och jag tror också det var nånstans runt 25 jag skulle bli denna gången, kommer inte ihåg så noga :-)
    Kram Therése

    SvaraRadera
  9. Vilka söta och coola killar!
    Ja, jag har också stannat vid 25. Så snart är mina döttrar jämnåriga med mig :)
    Kram sabina

    SvaraRadera
  10. Snyggingar!!!
    Här har vi en kille som är precis lika gammal. Slutar 2a klass i morgon.
    Vart tar tiden vägen??
    kram kram

    SvaraRadera
  11. Sikka snyggingar. de kommer krossa många flickhjärtan!

    Håller fullständigt med dig om ekvationen Jag är ju inte hller älre än 25....*mohaha*

    Kraaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  12. schnyggt! bra smak dina grabbisar har :-)

    /Fina

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund