fredag, juni 19, 2009

Midsommartävling!

Man blir lätt dyster när man tittar ut genom fönstret och det ständiga regnet. Tänker försöka lätta upp stämningen med en tävling :)

Denna gången är priset de toksöta hängarna Sparvarna. Det ligger två stycken sparvar i förpackningen och det är vit gren och rosa fåglar!

Vill du vara med och tävla? Lämna en kommentar om att du är med så är du med i utlottningen. Länkar du i din blogg så får du en extra lott. Om du inte har någon blogg kan du självklart vara med ändå men kom ihåg att lämna mailadressen då!

Tävlingen avslutas 24 Juni!

Lycka till!

Trevlig midsommar på er alla

82 kommentarer:

  1. Hej Hej.Ja är självklart me i tävlingen och givetvis länkar ja på bloggen :-)
    Håller tummarna att turen är på min sida (inte troligt)

    KamKram

    SvaraRadera
  2. Hej! De var jättesöta, så jag tar chansen att tävla trots att jag saknar blogg. Ha en glad midsommar!

    epost: ottiliabasilia[at]hotmail[dot]com
    (ersätt [at] med @ och [dot] med .)

    SvaraRadera
  3. ÅH, Japps denna gång ska jag vara med!
    De däringa pippisarna skulle passa perfekt på Klara-Bellas (som fyller år imorgon ;) nä just, man kanske inte får tipsa utlottaren, ha ha ha.
    Hur som, jag länkar givetvis, fast jag är fortfarande kluven till om det är värt en extra lott med typ 50 extra konkurrenter...

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag vill vara med och tävla om de toksöta fåglarna. Länkar till min blogg också.

    Trevlig midsommar!!

    Hälsn. Lisa

    SvaraRadera
  5. Ohh Yes! jag vill garanterat vara med och tävlar om dessa sötnosar=)
    Länkar självklart på min blogg oxå.

    Glad midsommar!

    Hälsn. Cissi

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas på att vinna de jättesöta hängarna!! Skulle pigga upp lite! Glad Midsommar får jag väl också säga, själv befinner jag mej hundratals mil från allt vad midsommar innebär, tyvärr.
    gotland@speedmail.se

    SvaraRadera
  7. Äsch, det här är just ett sånt tillfälle där jag önskar att jag inte pysslade med att tipsa andra om tävlingar... Hoppas att de håller sig BORTA fast jag tipsar i tävlingsbloggen för de här skulle vara superfina hos oss:

    http://evamar.blogg.se/2009/june/hangare-24-juni.html

    SvaraRadera
  8. Hej och glad midsommar !

    Jag vill gärna vara med och tävla :)

    lenamarb[at]gmail.com

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Åh så kul med en tävling, precis vad jag behöver i dag. Vi kom aldrig i väg till midsommar firandet/ stället vi brukar besöka varje år pgr av allt detta regnande och där har de en massa lotter m.m som jag missa i år så jag tar gärna chansen om att vinna dessa söta fåglarna. Länkar oxå om tävlingen i min blogg! må så gott Kram från Ulrika

    SvaraRadera
  10. Åh, så söta !
    Är självklart med, skulle passa bra i dotterns rum =)
    Länkar oxå !

    Ha en fin MidSommar Helg

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  11. Glad midsommar!

    Jag vill gärna vara med och tävla om de söta fåglarna.

    elin.m.gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  12. Glad midsommar! ^^
    Jag vill absolut vara med och tävla.

    Har länkat här:
    http://tesbrandt.blogspot.com/2009/06/midsommartavling.html

    Håller tummarna! ♥

    creyla@live.se

    SvaraRadera
  13. Hej!

    är en anonym inkikare som verkligen uppskattar din sida som verkligen är toppen.Genom dig hitta jag oxå styleroom som är så tokroligt att titta på och bli inspirerad.
    Tänkte jag skulle hänga med på tävlingen oxå, har tyvärr ingen blogg.


    Tummelisa1977@hotmail.com
    / P

    SvaraRadera
  14. Självklart är jag med och tävlar - de är ju så supersöta de små fåglarna!
    Kramen.

    SvaraRadera
  15. Självklart vill även jag vara med och tävla.

    Söta sparvar!

    SvaraRadera
  16. Jag vill gärna vara med och tävla


    /Jennie
    einne@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej hej!

    Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

    MVH Sarah Arvidsson (du tog kort på oss för nån månadsen )

    SvaraRadera
  18. Hej igen!

    Glömde ju skriva min mail adress = )

    v04sarar@du.se

    MVH Sarah

    SvaraRadera
  19. gud va ja hoppas på denna tävling velat haft sånna sparvar tok länge


    ha en fortsatt härlig midsommar

    SvaraRadera
  20. Vill såklart vinna dessa :)
    Har länkat från min blogg...

    SvaraRadera
  21. Jag är med. Om jag vinner så ska min älskade hustru få den fina vinsten i efterskott på hennes födelsedag. Hon skulle bli överlycklig. Håller tummarna hårt!!!

    Mvh Rolf
    roffe121@spray.se

    SvaraRadera
  22. Hejsan!
    Åh, jag vill verkligen vinna!!! Hoppas att det är min tur nu.
    Ha det så bra.

    Kram Birgitta
    abrahamsson.b@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Halloj!
    Självklart är jag med i tävlingen
    och hoppas att lilla jag får vinna nu. Hoppas Hoppas!!!

    Kramar: Madelene
    MaddeVla@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag är med och har jag tur nu
    så ska min underbara flickvän
    få den fina vinsten, bara för
    att jag ÄLSKAR henne så himla
    mycket. Hon skulle bli sååå glad.
    Håller tummarna!!!
    Hälsningar Robert
    robschir@spray.se

    SvaraRadera
  25. Är med i tävlingen och hoppas att jag får vinna nu. Då ska min söta gravida
    flickvän få den enormt fina vinsten.
    Håller alla tummarna nu!!!

    Mvh Tommy
    saxen2009@live.se

    SvaraRadera
  26. Hej jag vill gärna vara med och tävla och länkar självklart din blogg men man har nog ingen större chans med alla dessa som är med och tävlar ..=)
    ha en fortsatt trevlig helg

    giina.blogg.se

    SvaraRadera
  27. Oj vad fina! De hade passat perfekt inne i Ellas rum! Jag har länkat i höger marginal i min blogg. Hoppas på tur som alla andra ;)

    Trevlig fortsatt midsommar helg.

    SvaraRadera
  28. Jamen klart jag är med i din tävling!:-) Länkar hos mig! Kramis!

    SvaraRadera
  29. Ja vill vara med, jag vill vara med.. :-D Följer din blogg VARJE dag... ibland mer...
    E väldigt avundsjuk på ditt hem.. vill oxå ha ett så underbart hem...
    jag kämpar på.. men är inte i närheten på långa vägar..

    jag har en HELT nystartad blogg. kommer igång med den SNART..

    Ha det bra.. kram Camilla

    SvaraRadera
  30. super fina. skulle passa prefekt i vår stuga. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/june/hangare-1.html

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Även jag vill självklart vara med och tävla om dessa söta hängare! Länkar också från min blogg
    http://villduvinna.blogg.se/2009/june/hangare.html

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  32. Glad midsommar! Jag är med.

    abackman66 at hotmail punkt com

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med oh tävlar!

    Glad midsommar!

    SvaraRadera
  34. Vill jättegärna vara med och tävla om dom söta hängarna! :)
    Har även länkat i min blogg.

    SvaraRadera
  35. är gärna med å tävlar!
    //hanna

    hanna.e.andersson@telia.com

    SvaraRadera
  36. Hej! Jag vill jättegärna delta i tdenna tävling.
    Det här var verkligen en vinst som passar mig perfekt, hihi :)
    ha de toppen!
    (santtu_nyberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  37. Jag tar gärna en lott och håller tummarna för att mina två undulater Luke och Snövit får fint sällskap i min favoritfärg! :)
    (trasselsudden_(at)hotmail.com)

    SvaraRadera
  38. Tycker att fåglarna är fula och förstår inte allas EXTREMA upphetsning över dem...

    Gör ett inlägg i hopp om att jag vinner (vilket jag säkerligen inte gör med tanke på vad som står skrivet här), i såfall lovar jag att bränna fåglarna på bål till alla ovanståendes förtret - det är storartad humor!

    SvaraRadera
  39. Är oxå med i tävlingen, är dock rätt ny på blogspot så jag vet inte hur man länkar...?! Skriver med mailadress och hoppas på det bästa...! =)

    branko75@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Hallå!

    Superfina sparvar - Skulle sitta som en smäck i Majsans rum så jag håller tummarna och tävlar :-)
    Ha det bra! /Helena i Blge (helena_pa_vift@hotmail.com)

    SvaraRadera
  41. Dom här var ju häftiga!!! Inte tackar man nej till en liten sparv!!! = )

    SvaraRadera
  42. Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

    SvaraRadera
  43. Hej!
    Jag vill vara med och tävla! =) Har länkat till höger på min blogg!
    Kramar Karro

    SvaraRadera
  44. Jag har länkat här: http://baxita.blogg.se - vill självklart vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
  45. Hej hej!

    Hoppas att du har haft en fin midsommar! :)

    Är med sugen på de där pippiarna! :)
    Dom är så fiiina.

    Kram Malin I&D

    SvaraRadera
  46. Vilka fina hängare/krokar. Jag är gärna med och tävla, har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/june/krok.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  47. Såg att det var väääldigt många som ville tävla :-)
    Hoppas jag ändå har en liten chans att vinna dessa underbart söta fåglarna!
    Har även länkat från min blogg ;-)
    Kram Therése

    SvaraRadera
  48. Precis som så många andra vill jag gärna vara med och tävla om dom söta fåglarna. Tror att dom skulle passa jättefint i min dotter´s rum. Jag länkar till tävlingen från min blogg. Hoppas att ni haft en underbar midtsommarhelg! Kram Lena

    SvaraRadera
  49. Jag vill gärna vara med och tävla!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  50. De där skulle passa finfint i min nymålade hall!

    misstrixi at gmail dot com

    SvaraRadera
  51. Åhh vilka härliga fåglar!
    Vill självklart vara med i tävlingen och har länkat till min blogg :)

    SvaraRadera
  52. Jag vill oxå vara med! Chansen att jag skulle vinna är väl minmalisk, men jag gör ett försök....

    Har även länkat i bloggen min!

    Kraaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  53. dom är juh så underbart söta=)
    Sjlvklart vill jga vara med!
    Jag länkar också såklart=)
    http://cupcake.blogg.se/?tmp=21102448

    SvaraRadera
  54. Jag vill vara med och tävla!

    Jag har länkat här:
    http://smyckenochting.blogg.se/2009/june/tavlingar-1.html

    info@smultronsaft.se

    SvaraRadera
  55. Jag är gärna med och tävlar =) Dessa skulle passa fin-fint i vår lilla walk-in-closet som vi håller på att göra i ordning. Dom passade så himla bra in på mitt tema.. Så jag gör en chansning här i tävlingen. =)

    SvaraRadera
  56. Jag är gärna med och tävlar :)

    carolinebjork@ektv.nu

    SvaraRadera
  57. Självklart vill jag vara med att tävla om de underbara krokarna. Så uppiggande i regnrusket :)

    SvaraRadera
  58. Åhhh vilka söta hängare, självklart vill jag vara med och tävla!
    Har länkat till dig: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/june/sotaste-hangarna.html

    SvaraRadera
  59. Fina !!!
    Jag är gärna med och tävlar.. :)
    /Malin

    malwin74[at]hotmail[dot]com

    SvaraRadera
  60. Jag vill givetvis också vara med och tävla och har länkat till utlottningen från min blogg.
    http://craftsasmeditation.blogspot.com

    SvaraRadera
  61. Jag vill vara med och tävla, har länkat här: http://carolina1979.blogg.se/tavlingar/2009/june/tavling-hos-fru-satterlund-246-09.html

    Kika gärna in och var med i tävlingarna jag har i min blogg också!

    SvaraRadera
  62. Rååååsa:):)<3 De spurveknaggene er bare kjempefine og hadde passet perfekt hjemme hos meg:) Ha en fin ny uke:)

    haugland_marit@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Så läckra! Jag är med i tävlingen!

    SvaraRadera
  64. Jag vill hemskt gärna vara med i tävlingen. Kram Theres
    majbarnen.blogspot.com

    SvaraRadera
  65. Jag vill vara med och tävla. Om jag vinner skall jag hänga dessa sparvar i mina barns rum. Mvh Kristian Grillan_a@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Hej!
    Jag skulle vilja vara med om dessa underbara sparvar.
    /Jennie jennie.n@home.se

    SvaraRadera
  67. Jag vill vara med och tävla om dessa helt underbart söta pippikrokarna. :)

    Min länk: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/june/246-krokar.html#comment

    SvaraRadera
  68. jag vill absolut vara med och tävla och länkar såklart från vår blogg.

    Mia

    SvaraRadera
  69. Jag vill också vara med :-) Sparvarna är toksöta !

    SvaraRadera
  70. Jaaaaa, jag vill vara med och tävla om dessa söta krokar!!
    Länkar till dig från min blogg också :)

    Kram

    SvaraRadera
  71. Hej!
    Snubblade in på denna sidan, jättetrevlig sida hit kommer jag återkomma. Passar på att delta i tävligen och länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  72. Även jag äre en hågad spekulant på de söta fåglarna, skulle vara så näpna att hänga små vita galgar på i min lilla dotters rum. Då skulle både kroken och feklänningen på galgen vara ett smycke i sig :-)

    Har länkat förr dubbel chans: http://lurans.blogg.se/2009/june/tipsiga-tavlingar.html

    Trevlig dag!

    SvaraRadera
  73. Jag är gärna med och tävlar! :D

    SvaraRadera
  74. Hejsan!

    Har tyvärr ingen blogg, men vill ändå gärna vara med i tävlingen:-)

    Ha en skön dag!

    Mvh Miso

    miso.sellem@live.se

    SvaraRadera
  75. hejsan
    Dessa fåglar har jag varit sugen på ett tag och så kommer det en tävling nu...
    Jag vill vara med såklart!!!
    länkar i min blogg åxå
    kram lolla

    SvaraRadera
  76. Hej Hej!!!!!!
    Vill gärna vara med i tävlingen. Har ingen egen blogg, så jag kan inte länka vidare tävlingen.
    Kram Ulle
    ulles.mail@telia.com

    SvaraRadera
  77. Vilka underbara hängare. har aldrig sett de tidigare, blev kär direkt. Jag skulle gärna vilja vinna så jag har länkat hör för en extra lott:
    http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/june/hangare.html

    SvaraRadera
  78. Jag vill jättegärna vara med!

    Har länkar här:
    http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/june/sommartavlingar.html

    SvaraRadera
  79. Jag vill oxo vara med och tävla!!! Min blogg är låst så jag kan inte länka.

    Hälsningar Madele@home.se

    SvaraRadera
  80. Hej!

    Å vilka söta krokar; vill absolut vara med på utlottningen. Jag har ingen egen blogg, men jag är inne ofta på din inspirerande blogg.

    Hälsningar/ Tina

    tina.nordstrom@passagen.se

    SvaraRadera
  81. oh ja, de är verkligen toksöta!
    skulle vara så himla fina i mitt rum, jag håller på att storstäda varenda litet skrymsle, låda och ja.. överallt! Skulle vara jättekul att ha något nytt och snyggt när jag är färdig! :)

    jag har länkat här:
    http://cleaclea.blogg.se/2009/june/24-juni-hangare.html

    kram clea

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund