måndag, juni 22, 2009

Peace & Love 2009

top

Ja, nu har det dragit igång… Sveriges största festival, Peace & Love har idag dragit igång. I år är temat passion…

På festivalcampingen står tälten tätt och det är festivalsugna människor i hela stan :) Det är en riktigt härlig stämning!

untitled

Vi ska gå på torsdagen då Lars Winnerbäck, Mötley Crüe, Thåström, Volbeat mfl spelar. Det ska bli riktigt trevligt :)

För er som vill läsa mer om festivalen och se schyssta bilder från årets upplaga, kan gå in här. 

  untitled2

Hoppas vi ses på torsdag!

Kram

5 kommentarer:

  1. Även min sambo hade velat gå på detta men det har inte blivit av i vår planering så jag tror inte det blir något för vår del tyvärr... Annars hade det varit kul att få gå! Ha det så jättekul, kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack, den va himmelsk god oxå! Hoppas er midsommar var lika bra :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad avis jag blir att du ska se Thåström, jag ääälskar honom, ja Ebba Grön och Imperiet oxå förstås:-) Have fun!! Kramis Sofia

    SvaraRadera
  4. Va härligt o ha så nära till festivalen! Hoppas ni får det trevligt!

    Kraaaaaaam!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    jag ska gå torsdag till söndag på festivalen. Ska bli kanon! Ha det fint i sommarvärmen! Mia

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund