måndag, oktober 05, 2009

Busigt besök :)

Idag har det varit fullbokat. Först jobb sedan direkt vidare på fotokurs. Har precis kommit hem. Kikar in hos er andra imorgon, nu väntar sängen…

Tänkte visa några fler bilder från helgen :) Härligt busiga Elliot och Melvin kom med sin mamma Linda.

 IMG_7311   IMG_7475IMG_7386 IMG_7417

Härliga grabbar :) Så fulla av glädje och bus!

Vill du boka en tid? Maila mig så hittar vi en tid som passar :)

OBS! Lediga tider finns lördag den 10 Oktober!!!

Kram och godnatt!

7 kommentarer:

  1. Ja har sagt de förut å ja säger de igen.Du är ju sååå duktig på att fotografera.Keepup the good work :-)
    Gonatt å sov gott
    Kram/Sara

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder som alltid....
    Vad kul med fotokurs.Jag är såååå sugen att anmäla mig till en jag med, vore kul att lära sig lite mer.
    Ha en finfin dag.
    Massor Kramar Lina

    SvaraRadera
  3. Du är ju så duktig!! Var får du dina idér ifrån och hur finner du inspiration så att inte alla kort blir likadana....? Tycker alltid att du har sån "bredd" på dina bilder!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag hade gärna boka en tid med dig om vi hade bott liiite närmre varann, det vet du:-) Kraam Sofia

    SvaraRadera
  5. Snygga bilder! Du är superbra på att fortografera!
    Jag kan förstå att du är slutkörd nu...mycket att göra är inte det bästa :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Sikken söt fmailj!

    Hade gärnat bokat en tid för mina tjejer, om du hade bott lite närmare... Inte sugen på att flytta söderut? ;)

    Kraaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund