måndag, november 02, 2009

Fira 100 000 besökare med fru Sätterlund!

Vi passerade 100 000 besökare i helgen och det ska firas :) Det känns helt otroligt… Tack alla ni som återkommer, jag är så glad att ni är så många som följer en vanlig liten frus liv :)

tävling jul

Jul-setet från Mannerstål blev en succé när jag lottade ut ett set förra året. Har lyckats komma över ett set till och nu kan du bli lycklig vinnare! Var med och tävla – reglerna är enkla.

Du tävlar genom att anmäla dej i kommentarsfältet. Vill du ha två lotterlänkar du i din egen blogg. Kom ihåg att tala om ifall du länkar. Även du som inte har någon blogg kan givetvis vara med och tävla. Kom då ihåg att lämna din mailadress :)

Tävlingen avslutas den 9 novemer kl. 20.00

Lycka till!

177 kommentarer:

  1. Fina burkar till julens bakverk. Klart jag är med o tävlar!
    /Jenny

    jsnaell@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill vara med och fira!!!
    Jag hoppas på tur denna gång och länkar i min blogg under tävlingsfliken.
    Kram kram Lina

    SvaraRadera
  3. Vill absolut vara med och tävla/fira =)Grattis till alla dina besökare!
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  4. Jag vill också vara med och "fira" :)
    Kram Malin

    malin_blomqvist@live.se

    SvaraRadera
  5. Länkar så gärna. Dem där burkarna är ju gudomliga!!
    Sätt upp ett par nummer på mig är Du gullig, så jag har en chans till dem!

    SvaraRadera
  6. Jag vill också gärna vara med och tävla om de jättefina burkarna och hoppas jag har turen på min sida i år :-) Länkat har jag också gjort! Grattis till 100 000 besökare!!! Kram Anna

    anna_dahlback@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Även denna Anna vill vara med och tävla :)
    Tack och bock för en bra blogg!!!!

    SvaraRadera
  8. Congrats:) Jag är med osså såklart! Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Inte för att jag är så vass på bakning, men man kan väl lägga köpebröd i dom oxå va? Jag är med och tävlar, jag länkar även i min blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Klart man är med Karin Mannerstål är en favvis. Vill självklart vara med dubbelt upp så jag länkar...
    mail: camkar.new@gmail.com

    Milla:D

    SvaraRadera
  11. Jag vill vara med och tävla.
    kramkram

    SvaraRadera
  12. Jag vill jätte gärna vara med och vinna dess super snygga burkar!

    Länkar till dig via min blogg!
    http://hemmahos.bloggplatsen.se/2009/11/02/2145481-tavla-hos-fru-satterlund/

    nymans_flikka@hotmail.com
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna vara med å tävla! : )

    SvaraRadera
  14. Jag vill också vara med och tävla och stort grattis till dig.
    Mvh Theres
    Theres13@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med och tävla!

    /Jennie
    einne@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Underbara burkar!

    Tävlar gärna och länkar ifrån bloggen.

    SvaraRadera
  17. Självklart är ja me å tävlar,länkar oxå-
    Ja kan förstå att du har så många besökare,du sprutar ju ut inspiration me varje inlägg :-)
    Keep up the good work.

    Kram/Sara

    SvaraRadera
  18. Hej och grattis till alla dina besökare! Jag gillar verkligen din blogg och har blivit en trogen läsare! Jag är gärna med i tävlingen och länkar i min blogg.
    Kram,

    SvaraRadera
  19. Jag vill ha dom!!! Hihi!
    /Ulrika
    ulrikaviklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag vill vara med, jag vill vara med, jag vill vara med. :-D
    Har inte fått tummarna loss o skaffa sådana burkar än, så jag passar på o försöker vinna dom istället. hihi

    Jag länkar från mig blogg oxå.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  21. Jag vill gärna vara med och tävla,har tyvärr ingen egen blogg att länka till.//Therese
    therese_tidfalt@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Häftiga, dessa vill jag gärna vinna! Länkar i min blogg också :)

    SvaraRadera
  23. Självklart vill jag vara med och tävla, länkar i bloggen =)

    Ha det gott! Kram!

    SvaraRadera
  24. Åååh, de här burkarna är bara SÅ fina... Klart jag också vill vara med och tävla om dem...

    Så där ja! Nu är det bara för mig att hålla tummarna & hoppas att turen är på min sida.. =)

    SvaraRadera
  25. Denna tävling vill jag inte missa. Underbara burkar. Länkar även från min blogg såklart!!!
    Hälsningar Maria Hallbygård

    SvaraRadera
  26. Så kul med tävling och så kul med så många besökare!
    Det klart att jag vill vara med!
    Kramen.

    SvaraRadera
  27. Skulle gärna vilja vinna de fina burkarna!

    SvaraRadera
  28. Självklart vill jag vara med !!
    Burkarna är ju hur fina som helst!!

    Kram Carina

    nicke.johansson@burea.se

    SvaraRadera
  29. Grattis :)

    Jag är redan ägare till dessa burkar så jag står över tävligen för denna gång :)

    SvaraRadera
  30. Ett jätte GRATTIS!!!!!!!!!
    Det är alltid spännande att titta in hos dig.
    Så jag vill ju självklart var med i din tävling.
    ulles.mail@telia.com
    Höstkram
    Ulle

    SvaraRadera
  31. Så klart jag vill vara med! =) Mycket fint pris!

    SvaraRadera
  32. KLart jag vill vara med och tävla.. Och självklart finns du länkad på min blogg..

    Grattis till alla besökare och jag förstår att det blivit så många, du har en fin sida men härliga bilder..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  33. Jag vill vara med och tävla om superfina burkar! Läser din blogg så gott som dagligen! :)
    Kram Marie

    strilars@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Hejsan!
    Kikar in på din mysiga och inspirerande blogg lite då och då. Jag vill gärna vara med och tävla
    Hälsn Helena.
    summelina@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. hej!
    Grattis grattis till alla dina besökare!!
    Vill bara tala om att din blogg är jättebra1 Jag läser den varje dag! Inte konstigt att du har många besökare!! ;-)
    Jag är mer än gärna med o tävlar, burkarna passar perfekt för årets pepparkakor o julgodis som barnen o jag alltid gör till jul!!
    ha en bra vecka!
    Kram johanna

    SvaraRadera
  36. Jär gärna med och tävlar om de fina burkarna. Grattis till 100.000.
    Lägger upp tävlingen i min blogg också.
    //Eva

    SvaraRadera
  37. Det är klart jag vill vara med och tävla!!! Grattis till 100 000 besökare. Jag är snart uppe i 10 000 ;). jag har en bit kvar med andra ord!

    SvaraRadera
  38. Hej!
    GRATTIS till 100 000 besökare! Vad kul! Jag vill självklart vara med i din fina tävling. Var med förra gången du hade dessa burkar som pris & vill definitivt prova lycka ingen. De är superfina!

    Jag har länkat:
    http://dahlarnastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-fina-burkar-hos-fru-satterlund.html

    Ha det så bra!
    KRAMISAR!

    SvaraRadera
  39. Grattis till alla besökare! Jag vill gärna vara med och tävla. Lägger en länk till höger i min blogg. Hoppas att ni haft en fin helg!

    SvaraRadera
  40. Vad kul med så många besökare! Jag är inne hos dig varje dag =)

    Självklart vill jag vinna de fina burkarna, hoppas, hoppas.

    Mvh/Emma

    emmawesterlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Liselott Forsberg3 november 2009 kl. 10:36

    Kul med 100000 besökare :-)
    Skälvklart vill jag oxå vara med på de söta kakburkarna!
    Ha en bra dag!

    Kram Liselott

    liselottforsberg@live.se

    SvaraRadera
  42. jag är med såklart :)

    jag Har länkat dig här:

    http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/tavlin-hos-fru-satterlund.html

    kram moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag vill vara med och tävla.

    /Jennie (jennie.n@home.se)

    SvaraRadera
  44. GRATTIS till alla dína besökare! Jag läser din blogg varje dag, och får enorm inspiration av dig. Just nu har jag tvingat sambon att skruva ihop ett köksskåp fr ikea som skall bli en sideboard i hallen.. Hallen går såklart i vit och svart =)
    Burkarna hade passat perfekt i mitt kök, dessutom har jag precis bakat småkakor men har inga burkar att lägga dem i (fick ringa mamma och låna osnygga burkar).


    Keep up the good work fru Sätterlund...

    / Marre

    SvaraRadera
  45. Jag vill vara med!! Givetvis länkar jag från min blogg!!!

    Kram

    SvaraRadera
  46. Åh så fina burkar jag vill gärna vara med i ditt lotteri. Har varit inne och titta lite då och då och gillar verkligen dina träd med belysning. Hade nära vänner C&J med barnen på besök i helgen som visade lite tips på barninredning.
    Tack för en fin blogg***
    //ÅSA

    SvaraRadera
  47. Underbara och vilken TOPPEN INSPIRERANDE Blogg du har. Gillar den massor!

    Rolig utlottning tar gäran två lotter.

    Kram Anki

    SvaraRadera
  48. Är gärna med och tävlar.

    Tack för en trevlig blogg!

    /Alexandra

    alexandra.josefsson@home.se

    SvaraRadera
  49. Klart att jag är med och tävlar om de ursnygga burkarna! Grattis till 100 000 besök :)

    johanna_linderqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Jag vill gärna tävla:)
    helenaskog@live.se

    SvaraRadera
  51. STORT GRATTIS!
    Självklart vill jag vara med och tävla :)
    Och även länkar här:
    http://desajn.wordpress.com/2009/11/03/tavling-2/

    SvaraRadera
  52. Grattis till besökarantalet! Jag vill vara med och tävla och länkar från min blogg! /Johanna

    SvaraRadera
  53. Grattis till alla besökare :)
    Jag är gärna med i utlottningen. Länkat har jag gjort:
    http://caritatavlar.blogg.se/2009/november/jul-set.html.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  54. Hej!
    Vad kul med en tävling!!! Jag är såklart med, kommer att länka i min blogg också.

    MvH
    Kriztin

    SvaraRadera
  55. GRATTIS till så många besökare i din fina inspirerande blogg! :)
    Jag vill hemskt gärna vara med på en lott. ;D
    tinkerbell@webaid.se

    SvaraRadera
  56. Jag är med och...
    Grattis Therese till dina 100000 besökare.. men det är inte så konstigt =) du är en sådan fantastisk inspirationskällare !!
    har länkat ifrån min blogg oxå =)
    Kram ha det bäst!!
    // Johanna

    SvaraRadera
  57. Jag vill jättegärna var med och tävla! Länkar självklart till min blogg; www.jennysegenlilla.blogg.se
    och håller alla tummar och tår! ;)

    Stort grattis till 100 000 besökare!
    /Jenny

    SvaraRadera
  58. Jag är med o tävlar o sjävklart finns det länkning på min sida!

    KRaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  59. emma.tidevik@tele2.se3 november 2009 kl. 18:47

    Grattis! Klart att jag vill vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  60. Räkna med mig :-) Och naturligtvis vill jag ha dubbel chans: http://pyssligajakobs.blogg.se/2009/november/tavling-hos-fru-satterlund.html

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  61. finaste brukarna till allt julgodis.. jag är med.. som alltid länkar jag i min egen blogg också ;)

    //MiniMie/Linda

    SvaraRadera
  62. Åh snygga- som allt hon gör. Vill gärna vara med och tävla och jag länkar även i min blogg. Gillar din blogg jättemycket! Kram

    SvaraRadera
  63. Hej och grattis!
    Tävlar gärna om dom fina burkarna.
    Länkade i min blogg så klart,
    http://blogg.passagen.se/bloggamer/entry/vinn_fina_burkar
    Mvh/Anna-lena

    SvaraRadera
  64. Grattis!

    Jag vill vara med o fira. Vilka fina kakburkar du lottar ut.
    Diggar din blogg till tusen...
    Mvh Tina N

    tina.nordstrom@passagen.se

    SvaraRadera
  65. Hittade till din blogg idag, och fastnade. Fint hem ni har! Klart att jag också vill vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  66. Vill också vara med och tävla om de superfina burkarna.Mvh Maria
    maria@bjarenet.com

    SvaraRadera
  67. Jag vill vinna =)
    Självklart länkar jag på min blogg också....

    SvaraRadera
  68. Åh vilket underbart set! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-ett-jul-set-fran-mannerstal.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Hoppas på tur!
    /Jessica

    SvaraRadera
  69. Grattis till alla besöken!!!

    Jag vill gärna vara med och tävla.

    Kram Annette

    SvaraRadera
  70. Jag vill ABSOLUT vara med =)) Länkar självklart =))

    SvaraRadera
  71. Hejsan! Klart jag vill vara med och fira. Grattis önskar Marie i Falun.

    SvaraRadera
  72. Hejsan igen! Glömmde skriva min mailadress. marieblanck@hotmail.com. Kram Marie i Falun.

    SvaraRadera
  73. Hej!
    Din blogg hör nästan till ett av de dagliga "måsten".
    Jag har ingen blogg, men hoppas på tur i utlottning av de fina burkarna!

    Mvh Anne

    min adress: anne.staffan@swipnet.se

    SvaraRadera
  74. Jag vill också tävla om de fina grejorna! Har länkat i min blogg. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  75. Hej! Först o främst vill jag gratulera till 100 000 besökare! Det är inte lite det =). Sedan vill jag anmäla mig till den underbara tävlingen, länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/november/jul-set-fran-mannerstal.html

    Hoppas på tur!

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  76. Jag är med och tävlar.

    lenahansson86@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Åh, jag vill gärna vara med och tävla. Jag hade tänkt köpa dom förra året men dom var slut då =( Så nu hoppas jag verkligen att turen är på min sida =)
    acwse@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Jag vill gärna vara med och tävla om sååå fina burkar!!!Kollar din blogg varje dag!!!:)Givetvis länkar jag!!!Kramiz

    SvaraRadera
  79. Grattis till alla besökare!

    Jag är gärna med och tävlar då jag önskat mig sådana burkar länge!

    Har länkat i min JULBLOGG!
    http://julaftonsmorgon.blogg.se/2009/november/vinn-ett-jul-set.html

    MVH Elin Gustafson

    SvaraRadera
  80. Hej! Jag vill självklart vara med även jag och tar två lotter! Jag länkar givetvis så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2009/november/jul-set-fran-mannerstal.html

    ..nu återstår bara att hålla tummarna! Ha det bra så länge!
    kram Malin (mr22ga@hotmail.com)

    SvaraRadera
  81. Två lotter såklart!

    http://evamar.blogg.se/2009/november/julset-9-november.html

    SvaraRadera
  82. Jag är absolut med :)
    Kramar //Millah

    SvaraRadera
  83. vill gärna vara med och tävla och länkar självklart för två lotter

    http://familjengranberg.blogg.se/2009/november/vinn-ett-jul-set-fran-mannerstal.html

    Hoppas på tur:)
    Linda

    SvaraRadera
  84. Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  85. Jag e gärna med!
    Kram Sandra
    (santtu_nyberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  86. Vilka juliga fina burkar. Passar nog bra hos mig = )

    SvaraRadera
  87. Jag är med :D /mrsdessan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Jag vill gärna vara med att tävla!! Länkar också till tävlingen.

    Kjamis Cattis

    SvaraRadera
  89. Vill gärna vara med i din utlottning. Jag länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  90. ja,det är klart att jag är med i din tävling om det fina burk-setet!!

    SvaraRadera
  91. Hej,
    Klart att man vill vara med och tävla om dessa fina burkar!! Jag har länkat från min blogg. Ha en trevlig forts. på veckan!!

    Annika

    SvaraRadera
  92. Är gärna med tävlar om de fina kakburkarna till alla julens bakverk. Länkar även på min blogg.

    Kram Laila

    SvaraRadera
  93. Åh, dessa fina burkar drömde jag om redan förra året. Självklart är jag med och tävlar! Jag har länkat på min blogg.

    SvaraRadera
  94. Men åh, va läckra! Dem vill jag vinna!!!

    SvaraRadera
  95. Så fina burkar tackar man inte nej till :D

    SvaraRadera
  96. Åh, så fina! Jag vill gärna vara med och tävla!

    SvaraRadera
  97. Jag vill vara med!

    http://contests.blogg.se/2009/november/julset.html


    vgokuv@yahoo.se

    SvaraRadera
  98. Hej!
    ÄLSKAR KAKBURKARNA!!!
    Jag bakar alltid alldeles för mycket varje jul och har bara ett antal kakburkar. Så jag får alltid dra fram massa fula Ikea-förvarings-plastburkar. Så jag hoppas jag vinner. Har även länkat i min blogg http://dorpansjulblogg.blogspot.com/2009/11/tavling-kakburkar.html

    Lycka till till mig=) hihi...
    Tjingeling
    Dorpan

    SvaraRadera
  99. Jag tar också en lott, och hoppas på dessa fina julburkar.
    gotland(at)speedmail.se

    Hälsningar Susanne

    SvaraRadera
  100. Vilka fina burkar, hoppas jag vinner!

    Candyheart_123@hotmail.com

    Kramar :D

    SvaraRadera
  101. Hoppades på tur förra året kanske bättre tur i år.

    Har länkat.

    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  102. hejsan
    kanonfina burkar vill man juh vinna så jag är med och tävlar
    länkar i min blogg under kategorin tävlingar
    kram lolla

    SvaraRadera
  103. Jag vill jättegärna vinna dessa! Har inga kakburkar att lägga mina pepparkakor i så jag hade verkligen behövt dessa! Har även länkat i min blogg :)

    www.enriktigjul.blogspot.com

    SvaraRadera
  104. Vilka fina burkar! De skulle vara perfekta till julbaket. Kanske skulle jag fylla dem och förära min älskade dotter! Det skulle garanterat bli uppskattat!

    SvaraRadera
  105. Jättefina burkar - perfekta för pepparkakor! :D Klart jag vill vara med och tävla!

    SvaraRadera
  106. Jag vill gärna vara med och tävla om så fina julplåtburkar! Har även lagt till en liten länk i min högerkolumnen på bloggen.

    SvaraRadera
  107. Jag är gärna med och tävlar! :D
    Har länkat på min blogg: http://davidminprins.blogg.se/2009/november/tavling-1.html#comment

    Hoppas på vinst! :D
    Grattis till 100000 besökare! :D
    /Emelie

    SvaraRadera
  108. Grattis till alla 100 000 besökare! Jättefina kakburkar, kommer att bli perfekta till alla julens kakor och godis! Klart man vill vara med och tävla.

    Massa kramar Cecilia

    cecilia_nortoft@hotmail.com

    SvaraRadera
  109. Grattis grattis!
    Jag vill absolut vara med och tävla om så fina burkar!
    Länkar till din fina sida också!
    Kramar EeeBee

    SvaraRadera
  110. Underbart fina burkar! Jag vill absolut vara med och tävla. ^^

    Länkar såklart:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-julset.html

    Hoppas på tur! ♥
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  111. Hi, hi jag älskar traditioner och julen, så jag får väl se mitt deltagande i din tävling som ett led i detta, men i år hoppas jag på bättre utfall än i fjol då jag gick lottlös *ler*

    Jag har länkat/tipsat i detta inlägg :
    http://lurans.blogg.se/2009/november/julswapp-till-min-hemliga-van.html

    Kram
    Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  112. STORT Grattis till de 100 000 besökare, va kul.
    Vill självklart vara med och tävla om dessa underbara burkar...
    Vill även passa på och tacka för all inspiration som du ger mig och säkert andra. Följer din blogg dagligen :) sjukt men sant...Trodde aldrig att jag skulle fastna för en blogg.
    Mvh/ Pia

    Tummelisa1977@hotmail.com

    SvaraRadera
  113. Grattis grattis till 10 000 besökare. Vilket kap!
    Jag deltar ju såå gärna i din utlottning och länkar med bilden från min blogg.
    Här snöar det för fullt, har gjort det hela dagen. Idag blir dt mys mys mys på kvällen.
    Lotta

    SvaraRadera
  114. Jag vill också vara med =) Mejladressen är: sexy_tessan86@hotmail.com

    SvaraRadera
  115. Ooh va kul, grattis! Jag är jättegärna med och tävlar! :)
    Kram, em

    SvaraRadera
  116. Så fina burkar. Vill vinna! Fylla med goda saker!

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  117. Hej o grattis!! Jag vill gärna vara med o fira o ha chansen på dessa fina burkar.

    Hälsn Suss
    suw@foretagsresor.se

    SvaraRadera
  118. Jag är också med och tävlar! Grattis till många besökare på bloggen :)

    SvaraRadera
  119. Jag är jättegärna med och tävlar!

    Här har jag länkat:
    http://deliquate.blogg.se/2009/november/julset.html

    Kram

    SvaraRadera
  120. Åh, vilka fina burkar! Jag vill jättegärna vara med och tävla!

    Jag länkar:
    http://lindaskrypin.blogg.se/2009/november/fru-satterlund.html

    SvaraRadera
  121. Jag vill självklart vara med och tävla! Länkar gör jag givetvis också: http://hebens.blogspot.com/2009/11/jag-tavlar-hos-fru-satterlund.html

    SvaraRadera
  122. jag vill vara med, har länkat här http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/11/05/9-novemer-kl-20-00/

    SvaraRadera
  123. så snygga. vill självklart vinna. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/november/julset.html

    maiL: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  124. Klart man är med och tävlar :)

    SvaraRadera
  125. jag är med! :)
    skulle passa våran lilla lägenhet perfekt faktiskt! :)

    SvaraRadera
  126. Ååh,Vilka söta burkar. när jag ser burkarna tänker jag direkt på att om jag vinner dom ska jag lägga saffransskorpor, pepparkakor och godis i dom. Perfekt!:D

    SvaraRadera
  127. Vad roligt!
    Jag som just suttit och planerat allt julgodisbak. Detta passar perfekt!

    Nu ska jag hålla tummarna!

    Mvh
    millasv

    milla_s74@hotmail.com

    PS. Vad snyggt det blev med nya golvet!

    SvaraRadera
  128. Är supergärna med :)

    kramar Tova (ectricgirl@yahoo.se)

    SvaraRadera
  129. Grattis till alla besökarna! Klart att jag vill vara med och fira :) Är faktiskt på jagkt efter några fina/roliga burkar att lägga julens godsaker i.

    //Anna

    asamuelsson79@hotmail.com

    SvaraRadera
  130. Jag är gärna med och tävlar och har länkat här

    http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/11/tavla-om-julset.html

    SvaraRadera
  131. Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/november/vinn-kakburkar.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  132. Jag vill vara med och tävla. Här är länken http://storasysterevvis.blogg.se/2009/november/jag-ar-med-och-tavlar-1.html#comment

    SvaraRadera
  133. Så underbart fina burkar, de skulle passa perfekt i vårat nya kök så dessa vill jag gärna tävla om. =)

    Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/november/911-kakburkar.html

    Håler mina tummar!

    SvaraRadera
  134. Klart man är med och tävlar :)

    romin0@hotmail.com

    SvaraRadera
  135. Sa sota! jag ar garna med och tavlar :)

    maria.bmast@gmail.com

    SvaraRadera
  136. Vilka fina burkar, jag är klart med och tävlar =).

    Jennythornqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  137. Jag är gärna med och tävlar, en perfekt julklapp :)

    linda.sandstrom@wtnord.net

    SvaraRadera
  138. Jag är med och tävlar :) perfekt till julen!

    Jessiiicasthyr.blogg.se
    jessicasthyr@hotmail.com

    SvaraRadera
  139. ÅH jag vill vara med i utlottningen. Tänk att få fylla dessa fina burkar med julens kakor och andra godsaker =)
    Sitter här och håller tummarna ;)

    SvaraRadera
  140. Jag vill ABSOLUT vinna, kom ihåg det;-)!! Jättefina burkar! Jag länkar till min blogg vitagavlar!
    /Lisa

    SvaraRadera
  141. Jag vill ABSOLUT vinna, kom ihåg det;-)!! Jättefina burkar! Jag länkar till min blogg vitagavlar!
    /Lisa

    SvaraRadera
  142. Åååå, en tävling! klart jag är med :) Länkar på min blogg :D
    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  143. Chansen att vinna är kanske inte stor då det är såå många som tävlar men jag ger det ett försök ändå, för burkarna skulle jag mer än gärna vilja ha! :-)

    ostenssonjenni@hotmail.com

    SvaraRadera
  144. jag vill gärna vinna och jag länkar!/Maria

    SvaraRadera
  145. Jag har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  146. Jag har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  147. Klart jag vill ta chansen att vinna så underbara burkar

    SvaraRadera
  148. Jag vill gärna vinna de fina burkarna och länkar självklart från min blogg!

    SvaraRadera
  149. Ja vill gärna vara medå tävla :)
    Länkat på min blogg
    http://publishme.se/855469/entries/article/56967006/?pub=1

    madelencarlsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  150. Hej!

    Detta hade varit en perfekt present till min mamma ssom fyller år nu den 14 november.

    Hon letar efter olika fina plåtburkar varje jul för att förvara kakor och julgodis i, men hon hittar sällan några i vettigt pris.

    Jag har länkat till dig i högerspalten på min blogg och nu håller jag alla tummar jag har och hoppas på tur.

    SvaraRadera
  151. Jag vill gärna delta i utlottningen.

    H. Lena

    lena_girl84@hotmail.com

    SvaraRadera
  152. Stort Grattis till det stora antalet besökare, din blogg är väldigt mysig. :-)

    Jag vill gärna vara med och tävla om dessa fina burkar, skulle väldigt fina i mitt kök. :-)

    *kram* från Carita.

    SvaraRadera
  153. Jag vill vara med och tävla och länkar även på min tävlingsblogg!

    Mail: fanny_data@hotmail.com

    SvaraRadera
  154. Stod och höll i burkarna idag, men det blev inget köp, och ångrar mig så. Hoppas jag kan vinna dem nu!

    elin.m.gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  155. ÅÅÅH JAG VILL VARA MED! :D HAR LÄNKAT I MIN BLOGG. HÅLLER TUMMARNA FÖR VINST! :D

    SvaraRadera
  156. ÅÅÅH JAG VILL VARA MED! :D HAR LÄNKAT I MIN BLOGG. HÅLLER TUMMARNA FÖR VINST! :D

    SvaraRadera
  157. Jag vill vara med!

    design.ava@hotmail.com

    SvaraRadera
  158. Ett STORT GRATTIS till antalet besökare :)

    Åh jag gillar verkligen de där burkarna och vill jättegärna vara med i din utlottning :) Länkar gör jag i min högerspalt.

    Önskar dig en mysig söndag.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  159. Jag vill jättegärna vara med! :) Jag har länkat i min blogg också!

    SvaraRadera
  160. Oj oj så fin vinst ,jag vill gärna vara med och tävla :) men jag bor i Norge ,kanska det blir ett problem

    SvaraRadera
  161. Hejhej!
    Grattis till alla dina besökare!!!

    Jag vill självklart vara med och tävla om burkarna! =) Har lagt en länk till höger i min blogg! kramar Karro

    SvaraRadera
  162. Är gärna med!

    kawwe@hotmail.com

    SvaraRadera
  163. hej hej. skulle gärna vilja vinna dessa burkar. skulle såklart vilja ha dem. men vet någon som vill ha dem ännu mer än mig. så om jag vinner dem så ska jag ge bort dem till min pojkväns syrra. martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  164. Vilket trevligt julset, jag är gärna med och tävlar.

    SvaraRadera
  165. Åhhh, dessa underbara burkar som jag inte hann med att köpa förra julen!! Tack för en trevlig blogg och en rolig tävling, kan tyvärr inte länka men är gärna med iaf!
    God Jul ;)

    //Ulrica

    ulrica_grundberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  166. Klart jag vill ha en sån fin burk :)
    Har lagt in en länk i min blogg

    SvaraRadera
  167. Ah, så utrolig fine bokser!
    Jeg er med! :)

    SvaraRadera
  168. Klart jag vill tävla!
    Mia i Uppsala

    SvaraRadera
  169. Hej Therese, jag älskar din blogg och vill självklart vara med och tävla om dessa fina burkar.
    Ha en skön kväll!

    emelie.david@telia.com

    SvaraRadera
  170. Jag vill också vara med! Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/11/julburkar-911.html

    SvaraRadera
  171. Jag är gärna med o tävlar om dessa fina burkar!!
    Länkar från min blogg!

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  172. Åh, vad jag önskar att jag har turen på min sida, ska iväg på seglingsäventyr efter jul så iår blir det inga inköp av julsaker pga inköpsstopp, så då får jag helt enkelt hoppas att burkarna blir mina :)
    MVH
    annelie

    SvaraRadera
  173. Ohlala, vilka snajsiga burkar! Är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  174. Hej! Jag vill också gärna vara med och tävla :)

    idavraal@gmail.com

    SvaraRadera
  175. Hejsan, jätte fin blogg du har och vad trevligt att du nått sådan framgång inom din blogg, självklart vill jag vara med och tävla om dessa skönheter, har även länkat ifrån min blogg:

    http://vetegatan.blogg.se/2009/november/julkaksburkar.html#comment

    Och min mail: f4ntastic@hotmail.com

    Tack=)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund