måndag, november 23, 2009

jag som längtat såå…

Måste bara berätta en rolig sak - jag har köpt en ny kamera! En Canon 50D ♥♥♥ Inte en dag för tidigt! Det tråkiga är att den måste skickas på service redan innan vi hunnit lära känna varandra… suck!

eos%2050d

Det känns så tråkigt när man längtat så efter den nya kameran, men vilken tur att jag har den gamla trotjänaren kvar :) Speciellt nu i jul-rushen ;)

Det som hände var att den “hängde sig” i en mjukvaruuppgradering och då är det kört, men det går på garantin iaf.

Har du varit med om nåt liknande – köpt nåt nytt som du fått lov att byta… Eller som du fått lov att skicka på lagning nästan omgående… berätta gärna :)

Godnatt kära vänner ♥

8 kommentarer:

  1. Nee vad trist! Men vad kul med en ny kamera! Jag är väldigt nära att klicka hem en ny själv, men har bestämt mig för att vänta till efter jul :)

    SvaraRadera
  2. Hej Therese.

    Är det något jag lärt mig är att går varna jag köpt ny sönder direkt så kräver jag alltid en ny och vägrar laga. Är det ett fel på dem kommer alltid fler... har alltid stämt mig iallfall...

    Nej jag tror inte att man ska betala dyrt för saker som man måste laga direkt och som inte håller de måtten de ska.

    Be om att få häva köpet och köp en ny kamera.

    Hoppas det löser sig.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skojsigt med en ny kamera!!:-) Det kan behövas här oxå kan jag säga...min är ju en stor katastrof, hihi...

    Ha en fin dag vännen, kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Vilken lycka:) Jag tycker med du ska häva köpet soms agt är det ett fel så brukar det komma fler:S

    Ang kommentar ovan: Åh sofia din dumsnut din kamera funkar ju med, du tar fiiina bilder:)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Åh vad KUL med en ny kamera!!

    Sånt där oflyt hade ju jag när jag köpte ny mobil i somras. Köpte en SonyEricsson w995 och kameran låste sig hela tiden. jag fick ingen ny mobil förrän efter 3:e gången den blev inlämnad. Sååå surt! Och ingen kompensation fick jag heller... Så när jag skulle få en ny valde jag bort SE och köpte en iPhone istället! Nu har det inte varit några problem!!!
    Hoppas att du får en ny kamera. Kramisar

    SvaraRadera
  6. Vill med ha!!!! :-)
    Grattis till ny kamera men vad tråkigt att du fick skicka iväg den.. Borde fått enny när det händer så direkt.. Hoppas du snart får tillbaka den och att den fungerar perfekt då..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  7. Va kul med ny kamera, tråkigt dock att den gick i sönder direkt.
    Förresten, borde du inte kunnat få en ny, iom att den inte var direkt gammal?

    Kraaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  8. Åh vad tråkigt men den som väntar på nått gott:) DU som e så duktig på att ta kort, önska jag var lika duktig! Ha det bra, kramar emmsan

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund