söndag, januari 24, 2010

Dekorativt

Slösurfade lite och hittade lite snyggt som mer än gärna skulle få dekorera mitt hem :)

SONY DSC

Mi casa i aluminium – så snygg!! Fanns även andra texter.

Office_36

Office skulle passa på dörren till datarummet…

 SONY DSC

LEV – 40 cm höga bokstäver. Dessa till hallen.. hmm… ;)

 liten_z_100  TREMME~1

Skålen är så grymt snygg!! Tänk er lite frukt i den på köksordet!! Me like

Detta och lite till hittar du hos Dekorativt.se.

Kul att så många ville vara med och tycka till om klockorna!! Uppföljning kommer ;)

Kram Therese

5 kommentarer:

  1. Jättefina saker! Vet du att det slog mig att jag nog är ensam i Sverige om att inte ha ett enda väggord eller bokstav hemma :-O Skålen var riktigt tuff!

    Haha likisar - det ordet gillade jag :-) Man ska lägga beslag på vackra släktnammn, klokt av oss hihi! Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt! Måste kollas in...
    Kramen.

    SvaraRadera
  3. De översta får mig att tänka på någon gammal bil :-) Snygga bokstäver..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Snyggt med silvriga bokstäver!! Ska minsann ta mig en titt på hemsidan! Tack för dina braiga tips!!

    Hoppas din helg varit bra!!

    Kramis

    SvaraRadera
  5. Din soffa är så snygg, var har du köpt den?
    Hls Nilla

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund