fredag, januari 22, 2010

Furniture Fair

Nu i dagarna är det Formexmässa för fackhandeln. Det är Nordens största fackmässa för design och inredning. Där visas en hel del spännande och jag hade gärna besökt mässan.atop

En mässa som jag tänkte besöka är Furniture Fair. På hemsidan står det:

Stockholm Furniture Fair är en fackmässa som arrangeras på Stockholmsmässan i Älvsjö. Mässan är världens största mötesplats för nordisk design. Här hittar man det mest kompletta utbudet av möbler, kontor, design, textil och övrig inredning för såväl hem som offentlig miljö. Mässan räknas idag som en av de mest intressanta designmässorna i världen.

Är det någon av er andra som tänkt besöka mässan? Hade varit kul att träffa på någon av er där :)

Ha nu en underbar helg!

Kram Therese

5 kommentarer:

  1. Kommer ev. befinna mig i Stockholm den helgen och då blir det ett besök där! :)

    SvaraRadera
  2. Hade varit kul att gå på mässa, synd bara att Sthlm ligger lite långt iväg..

    Ha en goer fredagskväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Jag kan nog tänka mig att faktiskt gå på denna mässa, håller på att snöa in mig lite åt det hållet på utbildningsnivå. Ska jag gå så säger jag till, vore skoj att ses :-) Ha en trevlig helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Jag ska dit i dagarna två. Förstår bara inte hur jag ska lyckas hinna med att få en hyfsad överblick under två dagar. Men idag fick jag i alla fall en sammanställning kring vilka leverantörer jag måste besöka. :-) Som ny i branschen har jag mycket att lära vilket gör att det kommer att bli väldigt intensiva dagar. Men också två otroligt roliga dagar!

    SvaraRadera
  5. Jag skulle gärna ta en tripp dit jag med.
    Kram Lina

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund