lördag, februari 06, 2010

Budet är lagt!

Vi var uppe vid 8.00 imorse. Det sista har fixats inför visningen och jag har städat, städat och städat :) Men oj vad fint det blev!

Dagens visning var en extravisning för ett par som inte kunde komma på ordinarie visningar. Det gick jättebra och det var riktigt trevligt :)

Idag har vi lagt ett bud på det andra huset – wiiiiiiiiie. Behöver jag nämna att vi är lite nervösa nu…? Förhoppningsvis så får vi ett ganska snabbt besked.

event_img_l

Ikväll blir det tacos, Melodifestivalen och annat gott :)

Kramar Therese

12 kommentarer:

  1. iiiiih! Va spännande...
    För min morbror tog det 24 minuter från det att de la budet tills de vann... Men det tog nästan en månad för mig o min sambo.. :-S
    Hoppas det går snabbt..
    Jag håller tummarna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oooooh så spännande!
    Håller tummarna så hårt det bara går!!!

    SvaraRadera
  3. ohhh va nervöst, hoppas hoppas det går vägen!!!

    SvaraRadera
  4. Jag håller med tidigare kommentarer - åh så nervöst och spännande! :-) Jag håller också tummarna massor! Ha en mysig kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blogg och vilket fint hem. Svårt att förstå att ni hittat något bättre ;)Håller tummarna för att det går vägen och att budgivningen inte skenar iväg. Har läst längre bak i bloggen och tallrikarna du köpt (zebra) blev jag lite smått förälskad i var har du köpt dem?
    /Carina

    SvaraRadera
  6. Åååhhhhh vad roligt och spännande. Håller tummar och tår ännu hårdare nu. Nu närmar det sig verklgien.
    Hoppas ni får besked fortare än fortast.
    kramar i massor

    SvaraRadera
  7. Lycka till med budgivningen och försäljning!!!

    Kram Annette

    SvaraRadera
  8. Spännande värre!!!!

    Lycka till med båda....


    Må gott

    Maliin

    SvaraRadera
  9. Åh va spännande, nästan så man själv blir nervös haha.. Minns den där väntan - det är magpirr som heter duga! Även här blev det tacos i form av paj - mumma! Ha en skön söndag nu :-) Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Åhh vad spännande, jag håller tummarna för er!! Uppdatera snart så vi veeet hur det gick, hihi...

    Kramkram Sofia

    SvaraRadera
  11. Spännande värre det här;-)

    Håller tummarna för att det går både smidigt och fort med båda affärerna!

    Hälsningar Birgitta

    SvaraRadera
  12. Så spännande - hoppas allt går er väg...
    Kramen.

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund