torsdag, februari 11, 2010

#/Y/¤(/”()/#(&%%%¤#%¤”¤&/!”)=)

Det kommer ramsor med svordomar nu. Fru Sätterlund är besviken, arg och frustrerad just nu… Ikväll på visningen av det andra huset  har det kommit in ett högre bud!!! F-N! Det var ju inte helt oväntat men man har hoppats och väntat så länge och ja, det är lite tungt nu…

Vi har såklart kontrat med ett högre bud nu precis men nu känns det hopplöst och förtvivlat. Jag vill ju så gärna ha det där huset… Usch känner mig som ett barn…

Nu vet ni hur det ser ut just nu! Tack alla ni som håller tummarna ♥

Kram Therese

15 kommentarer:

  1. Det är verkligen inte bara roligt att leta hus, förlorade budgivningar och besvikelse, men samtidig glädje och förhoppningar på samma gång, en riktig berg o dalbana...

    Håller tummarna för att det går vägen för Er trots högre bud!!!

    Bella

    SvaraRadera
  2. Förstår din besvikelse..usch Men kolla så det stämmer att ni budar mot någon så det inte e bluff från säljarens sida,man har rätt att få veta.Våra vänner blev lurade i en budgivning men det uppdagades så dom fick sitt drömhus tillslut..
    Lycka Till
    Ida

    SvaraRadera
  3. Usch jag vet hur det känns. Hoppas det går vägen.

    Kram
    Anette

    SvaraRadera
  4. Ingen rolig rubrik man möttes av... Usch, jag kan tänka mig din frustration. Men vi fortsätter att hålla tummar och tår!

    SvaraRadera
  5. Åhhh.. Vad är det för människor?? Det är ju ni som skall ha huset.. Håller om tummarna nu..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Skräm bort dom är mitt bästa tips. När vi bjudit på hus/lgh (har ägt 4 nu)har vi kört med skrämsel taktik. Har typ höjt 50 tusen på en gång.. Sen har man skakat av sig dom flesta.. Då tror dom att man har MASSA pengar och är beredd att ge vad som helst:)
    Hoppas ni vinner budgivningen. Skulle vara så kul att se vad ni gör med nya huset.

    Kram Jane the pain jenny

    SvaraRadera
  7. Tänker hålla tummen ännu hårdare nu! Isch, inget skoj när man inte får något man så gärna vill ha :-( *Håller håller håller* Kram

    SvaraRadera
  8. Usch! Va tråkigt...
    Det finns en massa "taktiker" man kan köra med.. men frågan e vilken som e bäst..
    Fortsätter o hålla tummarna!!!
    kram

    SvaraRadera
  9. Nä vad trist vännen!!!! Men ge inte upp, än är inte sista ordet sagt och budet lagt!!

    Stora kramen S♥

    SvaraRadera
  10. usch vad trist! Håller tummarna igen och skickar en stor kram!

    SvaraRadera
  11. Det kanske är ett annat finare hus som väntar på er...vem vet..Jag förstår precis din frustration.Jag har svårt att släppa i bland också.Jag fortsätter att hålla tummarna.Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  12. Hoppas hoppas, jag ska hålla alla tummar jag kan! :)

    SvaraRadera
  13. åååh känner frustrationen ända hit !!! =) håller tummen nu att dom andra rasar bort ! *Poff* *gone* *Väck* daaaaah !!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Helen (cbaqke på Styleroom)12 februari 2010 kl. 14:26

    Jag håller tummarna......så hårt jag kan!!!!!
    Hoppas, hoppas, hoppas Ni får ge det sista budet!
    Lycka till//
    Kram:)

    SvaraRadera
  15. Jag var i din sits i höstas och jag hoppas att du har samma tur som oss. Vi fick vår drömlägenhet till ett bra pris för att vara i Stockholm och vårt hus såldes snabbt...vi skrev kontrakt fyra dagar efter husvisningen och vi fick nästan en halv miljon mer efter en häftig budgivning. Önskar er lycka till!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund