tisdag, mars 16, 2010

Påskharar :)

När man läser bloggen nu för tiden så kan man tro att jag inte gör nåt annat än shoppar… Idag är inget undantag ;) Men det är inte så mycket som det verkar!

IMG_9277-2

Var in på Iittala outlet på eftermiddagen innan jobbet. Min bror fyller år så en present skulle inhandlas. Då hittade jag dessa ursöta påskharar! Jag kunde bara inte låta bli… 

  IMG_9275-2

 IMG_9273-2

I övrigt väntar vi bara på att få tillgång till huset. Till helgen ska jag berätta nåt roligt :)

Kram

13 kommentarer:

  1. Du menar inte att man skall sitta här och vänta ända till helgen?? ;-)

    Ha en bra natt och en härlig onsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Helen(cbaqke på Styleroom)16 mars 2010 kl. 22:06

    Söta små påskharar!!!
    MEN va Du gör mej nyfiken........helgen närmar sig..........som tur e´!!!!!!!!!
    Kram//helen

    SvaraRadera
  3. Sötisar!

    Skoja om att blev nyfiken nu, och så måste vi vänta ända tills helgen... Martyr! hahaha

    Kraaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  4. Till helgen?? Så kan du väl inte säga förstår du väl, hihi...NYFIKEN!!;-)

    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  5. Jag har ju börjat fundera måste jag erkänna ;-)
    Nu blev jag nyfiken. Kul att du gillade väskan i bloggtävlingen. Gissade att det var din stil.

    Ha det gott!
    /Änglahår

    SvaraRadera
  6. Söta påskaharar, fin grön färg.

    Fy, vad jag blev nyfiken nu. Vänta ända till helgen?? hihihih

    ha det bäst
    kram

    SvaraRadera
  7. Man kan ju inte låta bli det som bara finns där ... beredd att flytta hem till en .. eller hur? *ler*
    :)

    SvaraRadera
  8. MEN vilka söta! Förstår att de fick följa med hem :-D Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Men så fina! Jag längtar också efter er nyckel, så man får se förvandlingen! Kram!

    SvaraRadera
  10. Guud såå söta! Måste nog ta en tur till Insjön.

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund