söndag, mars 28, 2010

Svart som natten…

Planeringen höll, golvet målades idag :) Nu är det kolsvart och jag är helnöjd! Det ska målas ytterligare en gång imorgon innan vi kan börja sätta in köket. Nu under kvällen har det skruvats ihop massor av köksstommar, det gäller att vara förberedd :)

Golv före:

IMG_9303 

Golv efter:

svart golv

Tyvärr en ruskigt dålig mobilbild då batteriet tog slut i kameran.

 IMG_9294IMG_9300

Denna ursnygga gröna Frankfurtstol packade jag upp på förmiddagen :) Me like ♥

Kramar i massor till er gulliga stöttande bloggvänner!

15 kommentarer:

  1. Wow så snyggt golvet blir..

    Och stolen gillas med.. Tycker ju som du om grönt..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Åh så fint det blev....Kul att du låter oss följa med på "köksresan"....

    SvaraRadera
  3. Golvet ser ut att bli jättesnyggt! Sen när jag scrollade ner höll jag på att trilla av stolen. Frankfurt i den gröna färgen är ju hur snygg som helst!! Lycka till med det fortsatta arbetet! Ni är jätteduktiga :-) Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jag blir så imponerad av att ni får så mycket gjort, ni verkar också ta beslut så fort när ni planerar och gör era inköp, här tar renoveringen flera år ;o))

    SvaraRadera
  5. Läckert! Nu ångrar jag lite att vi inte la in svart golv i sovrummet! Vi fegade ur...!

    SvaraRadera
  6. Hej hej!
    Vad ni fixar & grejjar!! Att ni orkar. :S Där är ju min favvostol också. :)

    Kram kram /M I&D

    SvaraRadera
  7. o vilket snyggt golv! Jag bara älskar sånna golv. De är så roligt och spännande att följa eran renoveringsresa! tack snälla för att vi får vara med och titta. kram

    SvaraRadera
  8. Jösses Therese! Va duktiga ni är! Vilket Projekt ni dragit igång, men med er effektivitet så är ni ju snart klara!! Och bra blir det också!!
    Som de andra säger glöm inte att vila ibland också!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. wow nu händer det verkligen grejer.
    Underarbetet är ofta sååå jobbigt men det syns ju aldrig sen.
    Snyggt blir det med det svarta golvet.

    kramkram

    SvaraRadera
  10. Ni är så fantastiskt duktiga. Och vad skönt att barnen är lugna. Det kommer bli så fint. Gillar golvet supermycket.. Vilken typ av golv är det ni målat?

    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Åhh, så fint det blev med svart golv! Å vad kul det är att följa er medan ni skapar ert drömhem!

    Längtar till vi också kan flytta till hus! Är lite trångt med 56 kvm på 3 pers...haha. Men vi har iallafall gjort lite påskfint nu, kolla på bloggen om du vill se!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Jäklar va snyggt det blir. Och vitt kök till det blir kanon!
    stolarna var urläckra!

    kraaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  13. Följer med spänning =)
    Kram

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund