torsdag, april 22, 2010

Dagens tips!

Idag blir det lite shoppingtips :) VI håller på och gipsar i hallen så det finns inget spännande att bjuda på i renoveringsväg. Men piffet är ju enormt viktigt ;) Så här är lite nytt som väntar på att få komma på plats…

 IMG_9700-2

Denna fatboy-kopia inhandlades på Tradera, till bra pris. Den ska funka även utomhus enligt annonsen :) Den är stor och känns rejäl!

På Hm.com köptes lite nya kuddar/fodral. De har rea på flera modeller nu och dessa tre fyndades till Funkis 28. En volangkudde – så söt :)

 IMG_9706-2

En i randigt svart/vitt och en med stadssilhuett – vi får se var de hamnar…

IMG_9708-2

Dagens favorit är:

IMG_9696

denna ursnygga tavla från ellie.se. Storstadspuls heter den och den går att få i flera olika färger. Jag blev förälskad på stört ♥ Kika in hos ellie, det finns hur mycket snyggt som helst!

Kramar i massor

3 kommentarer:

  1. Stadssiluettskuden har jag med fast i grönt, 2 styck :-)De har många snygga kuddar på HM..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Va fint ni får det, och vad ni ligger i, är
    j-vligt imponerad!
    Ert förra hus var å så himla fint, bra smak tycker jag!

    Ha en bra helg, och jobba inte ihjäl er!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. hello!! har vart in titt som tätt men inte kommenterat...dåligt va :-) Men nu tog jag tag i det! fan va snyggt ni gör det! Önskar att jag var lika händiga som er, finns massa grejer jag också vill göra!!

    Kram

    Fina

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund