söndag, april 18, 2010

Söndagsuppdatering!

I veckan hade jag besök av härliga Maria och hennes barn. Hon hade med sig två buketter tulpaner som nu pryder köksbordet :) Jag älskar verkligen tulpaner!! Visst är de härliga?  :)

IMG_9612-2

 IMG_9615-2 IMG_9616-2

  • Idag har jag målat klart taket i hall/vardagsrum, sååå skönt!
  • Vi har börjat riva i hallen…
  • Vi har satt upp några av lamellerna i vardagsrummet.
  • Vi har plockat upp studsmattan åt barnen.
  • Vi har kalasat.

Nu blir det sängen för imorgon väntar jobb återigen :) Hoppas på att kunna visa lite bilder från v-rummet imorgon…

Godnatt ♥

4 kommentarer:

  1. Blir trött bara jag läser allt ni gör.. Duktiga är ni..
    Vilken vacker tulpanbukett, blandade färger på tulpaner är så snyggt..

    Ha en bra start på veckan..
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Halkade in på din blogg och nu kan jag INTE slita mig. Jag är fast. Man längtar tills nästa dag, nästa inlägg. Verkligen roligt att följa förändringen av huset. Lycka till & ni gör ett KANON jobb...

    Anna

    SvaraRadera
  3. Visst är tulpaner underbara.
    Ha en fin vecka nu vännen.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Håller med dig! Underbart med tulpaner, så fina.
    Ha en riktigt bra dag/Annika

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund