söndag, april 25, 2010

Veckans planer!

Idag har vi röjt ur det mesta ur garaget i gamla huset. Hur kan man ha så mycket skit??? Vi har kört 4 släp idag, två av lassen ska till tippen… Det känns så skönt att vi snart enbart behöver fokusera på Funkis 28.

Köparna har redan flyttat in i huset men vi hade som sagt dispens på garaget fram till den 1 maj.

Vet ni, idag har jag backat med släpvagn för första gången i mitt liv, parkerade den på sin plats!!! Jag är såå stolt :) Det lever jag på idag!

3963_slap 

Bilden lånad.

VECKANS LISTA

Under veckan som kommer ska vi försöka hinna:

- Åka till tippen och tömma släpvagnarna.

- Göra klart i hallen

- Måla golvet i vardagsrummet

- Ev. påbörja installera luft/vattenvärmepumpen.

Kram Therese

2 kommentarer:

  1. Grattis till backningen. Det är något jag aldrig lyckats med... Fast sen provar jag inte spec. ofta heller!

    Ja, ni är ju inte sysslolösa denna veckan precis!

    KRaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  2. Oj, vad ni kämpar!!!! Jag skulle förresten också vara hur stolt som helst om jag hade backat med släpvagn, jag har aldrig gjort det och tror aldrig jag kommer våga!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund