söndag, maj 16, 2010

Alva 5 år ♥

Idag är det din dag, Alva ♥ 5 år har du hunnit bli. Tänk vad tiden går fort – du är en stor tjej nu! Mammas älskade unge :)

IMG_0040

IMG_0062IMG_0069

Vi drog iväg tidigt imorse med siktet inställt på Göteborg och Liseberg. Vi hade inte berättat att Amy Diamond och Erik Grönwall skulle uppträda, så det blev en överraskning. Behöver jag berätta att det var en mycket uppskattad överraskning. :)

   IMG_0092

IMG_0110 

IMG_0097IMG_0114 IMG_0106  IMG_0145

 IMG_0135 

Kaffekopparna var den absolut roligaste karusellen tyckte 5-åringen!

IMG_0198

Efter en underbar dag är vi nu nöjda och trötta och det är dags att bädda i ordning.

En liten tävling är på gång, så håll utkik ;)

Kramar Therese

11 kommentarer:

  1. Håller utkik :-D

    Vilken härlig dag Alva fick :-) Grattis till henne!!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Åh vilken rolig överraskningen till söta Alva - grattis på hennes stora dag :-) Låter som ni haft en riktigt skön avslutning på helgen! Kram till er

    SvaraRadera
  3. Grattis till sötaste Alva på 5-årsdagen i efterskott! Vilken kanondag hon fick!:-) Kramkram Sofia

    SvaraRadera
  4. Grattis Till Alva 5 år !
    Hon måste ha blitt så glad
    Vilken underbar dag.

    Ha de bra, Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till söta Alva en dag i efterskott!

    Hon måste tyckt att det var bästa födelsedagen ever!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  6. Grattis!! Och vilken underbar dag hon fick :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig födelsedag din 5-års-Alva fick :-)!

    SvaraRadera
  8. En kanske lite konstig fråga:-)
    Eftersom ni varit i Gbg idag var ni inne på Din sko på Backaplan och din man köpte skor?
    Jag tyckte nämligen att jag kände igen dig:-)

    Tjejen i kassan

    SvaraRadera
  9. Adila: JA! Jag var in på Din Sko på Backaplan på eftermiddagen :) Det var visserligen inte med min man men med min brukare och hennes pappa, och han köpte skor :) Jag jobbar som personlig assistent för det mesta.

    Vad roligt att du kände igen mig, det var inte illa.

    Ha det gott,
    kram Therese

    SvaraRadera
  10. Gud vad roligt att se dig IRL.
    Jag hade tänkt fråga dig om det var du men jag vågade inte hehe.
    Jag kände igen dig så fort jag såg dig.
    Följer din blogg dagligen, älskar din heminnrednings stil.
    Ha det
    Kram

    SvaraRadera
  11. MEN så söt hon är:) Såg inte till dig på Liseberg.. Sjukt att vi var på samma plats. Vi hade en toppendag. Fast det var så kallt.. Vann dock MASA choklad..som jag iofs inte får äta än.. men ändå:)
    Hoppas ni hade det toppen.
    Kram Jane the pain

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund