fredag, maj 28, 2010

Mer av fröken Sätterlunds rum :)

Gårdagen bestod av jobb och enbart jobb… Idag hoppas jag kunna göra i ordning sminkhörnan på Alvas rum. Sängen ska dessutom upp på skåpstommar. Det tar i tag i på eftermiddagen :) Det börjar dessutom bli dags för grabbarna att välja tapeter till sina rum :)

 

Hann med lite nätshopping innan sängen iallafall :D Dessa gulliga ting kommer flytta in till Alva inom kort…

1832b8059

 IMG_0655-2 IMG_0658-2

Passade på att ta några bilder innan jobbet igår, med lite mer ljus.

IMG_0663-2 IMG_0665-2

Bortse från den stökiga sängen , tack ;)

 IMG_0619

Hittade denna underbara lampa på tradera – nu var det kärlek igen :) 

Trevlig helg!!

kram Therese

9 kommentarer:

  1. Gud så häftigt rum,gillade verkligen att ni har blandat tapeter så där.Får man låna en bild och lägga upp på min egen blogg?

    SvaraRadera
  2. men fan va snyggt!!!!! skulle aldrig komma på idén att blanda tapeter men nu när man ser resultatet så vart jag helt såld =) skitcoolt!!!

    /Fina

    SvaraRadera
  3. Du hittar såna grymma fynd på tradera. Hur gör du? Går du igenom allt? Tycker mest jag bara ser kraffs där sen gör alla sånna fynd!

    Grymt rum i alla fall!!

    SvaraRadera
  4. Superfint rum! Såååå snyggt...

    Är mattan rosa eller röd? Jag får inte grepp om den är röd eller rosa...

    Jag vill oxå fynda på tradera. Och jag frågar samma som Sofia, går du igenom varenda sida?

    KRaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  5. Dotterns rum blev jättefint!!! Har själv aldrig tänkt på att man kan blanda tapeter så som ni gjort! ;) Ska bli spännande & se hur sminkhörnan blir!
    Precis som några andra undrar...Hur hittar du alla fina/snygga/coola saker på tradera??
    Lampan är ju bara så cool!!
    //Klara

    SvaraRadera
  6. Det är sååååå snyggt!!!!! Kroken med ekorren är himla söt, snäppet vassare än den med fågel :)

    SvaraRadera
  7. hej!
    Ååååå, vad jag är såld på Alvas rum <3
    Vad heter tapeterna???
    Kollar din blogg varje dag o jag blir lika glad varje gång!!
    Ha det bra!
    kram johanna

    SvaraRadera
  8. Superfint!! Men kan du inte skriva ut vart du köpte svampen och ekorren till alvas rum någonstans? Vill ha ekorren i rosa men minns inte vart jag såg det nånstans..

    Tack för en fin blogg!

    SvaraRadera
  9. Lina: Lampan och ekorrarna köpte jag hos barnvanligt.nu.

    Ha det gott,
    Therese

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund