onsdag, maj 19, 2010

Nordik

I måndags innan jobbet passade vi på att besöka Nordik som jag hört mycket gott om. Där fanns en hel del som fru Sätterlund skulle kunna tänka sig ;)

Passade på att köpa en ny stol till köket! Vi byter ut den vita böjträstolen som är tokranglig mot denna istället :)

unbranded-eames-dsr-eiffel-chair

IMG_9687

Jag vet… kanske uttjatad vid det här laget men jag gillar - fortfarande :) Saga heter den vi köpt och finns hos Nordik.

Nu är det sängen som gäller, imorgon bitti väntar ytterligare en dags jobb i Göteborg :)

Kram Therese

4 kommentarer:

  1. Vi har ju Nordik här i Linköping och jag håller med dig det finns massor av fint som jag gärna skulle köpa med mig hem.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå kollat in den stolen på Nordik i Linköping! =) Den är super fin!!!
    //Klara

    SvaraRadera
  3. Läcker stol..
    Jag gillar med ditt kök och dina stolar :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. är så sugen på denna stolen till mitt kök. Jag har absolut inte tröttnat på denna stol även om den syns till lite överallt!

    har inte vetat att den går att köpa på nära håll utan bara sett den på nätet. Jag får nog ta mig en tur till Göteborg i helgen....måste bara övertala min sambo först att detta är den stolen som vi ska ha!!

    tack för tipset och ha en trevlig helg!

    kram

    erica

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund