torsdag, juni 03, 2010

Jespers rum del 1

Här kommer en statusuppdatering på Jespers rum :) Det som fattas är lite svart tapet vid elementet och ovanför fönstret sen är det färdigtapetserat. Jesper har själv valt tapet :)

Jag kom dock på efter att vi tapetserat den mönstrade att vi skulle ha brutit av med en enfärgad i mitten men men… Tror det kommer bli bra när allt är klart :)

IMG_1569 IMG_1572 IMG_1573

Även Jeppes säng kommer stå på Faktums köksstommar under för att få mer förvaring. Svarta applåd luckor kommer på plats så fort vi fått upp sängen på riktigt :) Sedan ska det piffas lite, men jobbar dygn nu och hela lördagen så det blir inte förrän på fredag eller söndag.

KRAM Therese

6 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag såg ditt kök i nya Allt i hemmet som kom i brevlådan idag! :-)

    SvaraRadera
  2. Va fint ni gör :-) Kul när de själva tycker till!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Snyggt här med! såg också ditt kök i allt i hemmet,kul!

    SvaraRadera
  4. Vilken cool tapet han valt! :-) Det ser ut att bli jättebra. Efter att ha läst kommentaren ovan blev jag nyfiken på Allt i hemmet... Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hej hallå!! ÅH vad länge sen det var jag tittade in till dig!! Vad mycket roligt ni gjort i ert hem :) Alltid lika inspirerande! Massor med kramar

    SvaraRadera
  6. Så häftigt att blanda tapeter såsom ni gör! Barnen har bra smak också...;)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund