fredag, juli 02, 2010

Galen i bokstäver…?

Jag hann inte med någon dagens igår… Vi skulle med en buss till stan och jag var i sista minuten som vanligt. Men vem vet kan ske jag hinner med en idag istället :)

Dagens tips är dessa fabulous bokstäver från ELLOS! Jag fick själv tipset från en av er bloggisar, Tina. Jag hade totalt missat dessa så TACK! Nu är ett 3-pack på väg hem till mig :)

Psst, priset är endast 249:- för alla tre… billigt eller hur? ;)

Igår hann jag med att se Robyn, underbara Melissa Horn och KENT. Nu är det relax i solen som gäller innan det är dags för partydag nr 2 och Peace & love ♥

4 kommentarer:

  1. Visst har du ändrat din header?? Eller är det jag som fått demens ;-) Snyggt var det i vilket fall :-)

    De bokstäverna har jag med missat.. Får ta en kik i katalogen :-)

    Tack för att du vill vara med i min tävling.. Lycka till nu!!

    Ha det härligt på festivalen nu..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. hahaha. De beställde jag igår så fort jag fått katalogen! Superfina! Hoppas nu de är det i verkligheten oxå...

    Hoppas ni får lika kul ikväll!

    Kraaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  3. Jag såg oxå dem i katalogen häromdagen. Superfina!!!!
    ha en härlig helg.
    kram

    SvaraRadera
  4. Så fina! Jag bläddrar ju aldrig i katalogen, men det känns som att dom får komma hem till mig med :)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund