lördag, juli 10, 2010

Lördagsuppdatering!

Godkväll :)

Vet att det är många av er som tycker om att duka snyggt :) Även jag har fått upp intresset… ;) En undertallrik kan t.ex göra mycket för en dukning.

IMG_2646

Jag har tidigare köpt i silver och i svart. Idag var jag in på Dollarstore och hittade exakt likadana för halva priset, 20:-. Passade självklart på att köpa några till :)

IMG_2649

Ett tips om det är någon som vill ha snygga undertallrikar :)

IMG_2659

Idag påbörjas bygget av Emils rum. Allrummet är urröjt och Toni har  i skrivande stund börjat regla :) Det känns otroligt skönt att det är på gång!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kramar Therese

4 kommentarer:

  1. Man blir förvånad vad fina fynd som kan göras på DS...

    Spännande att se fortsättningen på rummet!

    Hörs om date!!


    Maliin

    SvaraRadera
  2. Hade det bara funnits den affären i min närhet så....

    Ska bli kul o få se Emils nya rum sen!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  3. Hm Dollarstore får jag kanske passa på att kolla in när jag är i Sandviken :-) Kul att ni fortsätter med rummen där hemma! Kram på er i värmen

    SvaraRadera
  4. Kul att hitta hit! Snygga tallrikar, ja det gör skillnad när det blir lite piff på bordet. O så var ju tavlorna jättecoola! Kram/Mira

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund