onsdag, juli 21, 2010

Shoppingtips!

Hittade riktigt trevliga ljuslyktor hos Åhléns. När de är tomma ser de ut så här:

IMG_8677

 IMG_8675

Och när man man sätter i ett blockljus blir de så här:

IMG_3163

    IMG_3167  

Här har jag provat med ett svart och ett vitt blockljus. Det var snyggt med färgat ljus också :)

IMG_8667

Köpte även en STOR marimekkokopia hos Cervera. Den till höger är den vanliga normalstora Marimekkon och den till vänster är från Cervera. Nu på rea för endast 199:-. Kul att kunna duka med lika skålar fast olika storlekar :)

God kväll på er!

Kram Therese

9 kommentarer:

  1. Jätte snygga!! Måste nog ta mig tid o ta en tur till Åhléns !!
    Tack för tipset.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga ljuslyktor !

    SvaraRadera
  3. ..Exakt vad jag shoppade när vi var på kupolen för att fördriva lite tid här under helgen.
    Både ljuslyktorna och skålen fick följa med hem..

    Komiskt. ;)

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga ljuslyktor, hade passat finfint i vår vardagsrum, får kanske smita inom Åhlens en dag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Dom e riktigt snygga dom ljuslyktorna och marimekkoskålen i löve:) Ha det bra, kramar emma

    SvaraRadera
  6. Snygga ljuslyktor. Riktigt snygga!

    Kraaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  7. Lyktorna var ju hur läckra som helst, tyvärr är min lykt kvot för länge sen övertrasserad. Vet inte vad det är med mig och ljuslyktor, kan aldrig få nog ;0)
    Tyvärr har vi för tillfället inget (!)Åhlens här i Piteå, snyft. Saknar det sååå

    SvaraRadera
  8. Det var jag! Ingela http://vardagsdrommar.blogg.se
    Har problem att kommentera. Får bara felmeddelande på urladressen.
    Förresten tack för tipset om fyra noll. Har snöat in på 40 som jag fick för mig stavades förtio(men det ser ju verkligen helsjukt ut. Fyrtio ser ju faktiskt bättre ut ;0)

    SvaraRadera
  9. Hallådär!
    Har tittat in lite då och då på din blogg. Suverän inspirationskälla och fylld av tips.
    Lämnar nu ett första synbart spår efter mig...

    Kram, Cecilia

    Ps! Snygga ljuslyktor!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund