torsdag, september 30, 2010

MISSA INTE ERBJUDANDET :)

Anyhow.se har fest ikväll!! Handla med 20% rabatt bara ikväll fram till 24.00!!

läkarskåp läkarskåprosa

Jag skulle mer än se ett sånt här underbart läkarskåp hemma hos oss…

rosa%20tamtam2

Tam tam har vi två stycken ;)

IMG_3561

Alvas vespa är köpt hos Anyhow!

  Jielde

Lampan från Jiélde är såå läcker…

 IMG_8740

Vespan på Emils rum :)

 IMG_3529 IMG_3527

Bollkrokshängaren och vespan på Jespers rum hittar man också hos Anyhow.se.

vas provrör

Den här vasen är jag bra sugen på att slå till på…  :)

Behöver jag säga att jag är storkund hos favoritshopen Anyhow.se och supertrevliga Elisabeth ;)

Lycka till med nyöppnade butiken i Göteborg!

Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund